Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Nog even doorbijten. Na zondag zijn we hoe dan ook van Rutten af. Geen coach die het zich bij Feyenoord kan veroorloven om in een seizoen twee reeksen neer te zetten van twee punten uit vijf wedstrijden. Of hij wint en we zijn van hem af of hij verliest en we zijn van hem af. Dan maar hopen dat niemand het in de toekomst nog in zijn hoofd haalt om Rutten naar zijn mening te vragen over Feyenoord in zijn hoedanigheid als voormalig Feyenoord trainer.
 

De Wolf

Well-known member
Kenneth Vermeer is de voetballer die Nederlanders het meest sympathiek vinden. Dat blijkt uit onderzoek van Repucom Nederland. De keeper van Feyenoord is vooral onder mannen populair. Vrouwen kiezen voor zijn collega-doelman Jasper Cillessen. Op plek 2 en 3 kiezen vrouwen voor Ajacieden Lasse Sch?ne en Jo?l Veltman.
Vermeer is niet alleen populair onder Feyenoord-fans, ook onder Ajacieden is de doelman nog altijd geliefd. Hij wordt onder Ajax-fans hoger gewaardeerd dan spelers als Ricardo van Rhijn en Ricardo Kishna.

Repucom onderzocht ook welke voetballer in de Eredivisie de hoogste marketingwaarde heeft. Dat is Memphis Depay, die bij 64.2% van de Nederlanders bekend is. Hij wordt gevolgd door Cillessen, Georginio Wijnaldum, Jordy Clasie en Vermeer.

Sebastiaan Westerhout, managing director van Repucom Nederland heeft wel een verklaring voor de hoge waarde van Depay: ,,Naast zijn sportieve talent heeft hij een uitgesproken persoonlijkheid: 'you love him or hate him'.''
 

JFK

Well-known member
Repucom.....zo ga je je bedrij toch niet noemen?
Verder is Sebastiaan Westerhout een luchtfietser die zomaar wat roept.
 

fr-keff

Active member
Goede zaak. Die jongen moet gewoon elke week spelen. Zit zoveel strijd lust in. Was nog dichtbij een doelpunt misschien wel de grootste kans van de tweede helft.
 

Fabian

Active member
Was de enige met dreiging tegen Vitesse. Was gevaarlijker dan het merendeel in de paar minuten dat hij meedeed.

Ik vind het prima nieuws.
 

Maasveld

Well-known member
Nog zoiets. Bo?tius, die toch aardig kan voetballen normaal gesproken, is het compleet kwijt onder Rutten. En wat gooit Rutten nu in de media: 'Misschien is een nieuwe omgeving voor Bo?tius beter'.

Met zo'n trainer heb je geen vijanden meer nodig.
Dat is wel een heel summiere samenvatting.
 

Fabian

Active member
Dat is wel een heel summiere samenvatting.

Nee hoor. Gewoon zoals ik het zie.

Een trainer heeft er de hand in wanneer een voetballer in ??n seizoen zo'n grote terugval heeft. Hij straalt ook niet echt vertrouwen uit naar Boetius. Ik las ook dat het inmiddels tussen hem en Rutten afgelopen maandag tot een uitbarsting is gekomen, dus die relatie is wel definitief naar de knoppen.

En als je dan als vertrekkende trainer je uitspreekt over een speler die je zelf niet beter hebt gemaakt maar slechter dat het wellicht beter is om andere oorden op te zoeken, ben je wat mij betreft de lul van het jaar.
 

Hankie

Well-known member
Nee hoor. Gewoon zoals ik het zie.

Een trainer heeft er de hand in wanneer een voetballer in ??n seizoen zo'n grote terugval heeft. Hij straalt ook niet echt vertrouwen uit naar Boetius. Ik las ook dat het inmiddels tussen hem en Rutten afgelopen maandag tot een uitbarsting is gekomen, dus die relatie is wel definitief naar de knoppen.

En als je dan als vertrekkende trainer je uitspreekt over een speler die je zelf niet beter hebt gemaakt maar slechter dat het wellicht beter is om andere oorden op te zoeken, ben je wat mij betreft de lul van het jaar.
+1
 

Maasveld

Well-known member
Hij gooit niets in de media, hij wordt gevraagd naar wat naar zijn mening het best is voor de ontwikkeling van Bo?tius. Aangezien de assistenten nu de leiding krijgen kan ik me best indenken dat Rutten zegt dat een nieuwe omgeving een positieve invloed kan hebben op de ontwikkeling van Bo?tius. Nu vond ik zijn voorbeeld van Van Persie niet heel gelukkig, maar er zijn voldoende andere voorbeelden van ingepakte spelers te bedenken waar een nieuwe omgeving verfrissend heeft gewerkt. Maar goed, zoals Rutten zelf al aangeeft is Bo?tius echt niet de eerste voetballer die een seizoen heeft dat het allemaal even niet lukt. Dat hoeft ook niet aan de trainer te liggen. Spelers als Clasie, Van Beek en Karsdorp zijn immers aantoonbaar beter geworden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was de enige met dreiging tegen Vitesse. Was gevaarlijker dan het merendeel in de paar minuten dat hij meedeed.

Ik vind het prima nieuws.

Jammer dat topschutters Immers, El Ahmadi en Kazim dicht bij de goal gingen spelen en dat Achahbar als halve linkermiddenvelder moest komen.

Maar mooi nieuws dat hij blijft.
 

Fabian

Active member
Jammer dat topschutters Immers, El Ahmadi en Kazim dicht bij de goal gingen spelen en dat Achahbar als halve linkermiddenvelder moest komen.

Maar mooi nieuws dat hij blijft.

Dat is het gebrek van de trainer helaas.
 

Fabian

Active member
Hij gooit niets in de media, hij wordt gevraagd naar wat naar zijn mening het best is voor de ontwikkeling van Bo?tius. Aangezien de assistenten nu de leiding krijgen kan ik me best indenken dat Rutten zegt dat een nieuwe omgeving een positieve invloed kan hebben op de ontwikkeling van Bo?tius. Nu vond ik zijn voorbeeld van Van Persie niet heel gelukkig, maar er zijn voldoende andere voorbeelden van ingepakte spelers te bedenken waar een nieuwe omgeving verfrissend heeft gewerkt. Maar goed, zoals Rutten zelf al aangeeft is Bo?tius echt niet de eerste voetballer die een seizoen heeft dat het allemaal even niet lukt. Dat hoeft ook niet aan de trainer te liggen. Spelers als Clasie, Van Beek en Karsdorp zijn immers aantoonbaar beter geworden.

Hij moet daar als vertrekkende trainer met een bedenkelijke rol daarin zijn mond over houden. Of het hem nou gevraagd wordt of niet. Zo lang hij er zit, gaat het om het clubbelang. En hoe zich uitspreekt, heeft hij daar schijt aan. Ga dan lekker wat anders doen en blijf uit De Kuip.

De man kwebbelt voortdurend over professionalisme maar plaatst zichzelf continu buiten dat zelf geschetste kader.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Zelf is meneer panisch voor alles wat met volgend seizoen te maken heeft, maar wel dat soort uitspraken doen terwijl de club met de speler wil verlengen. Hij is in dienst van Feyenoord en heeft het belang van Feyenoord te dienen. Als hij dat niet kan opbrengen meldt hij zich maar ziek.
 

Fabian

Active member
Zoals ik het begrijp is hij na deze week sowieso weg. Als we winnen, is het einde seizoen. En belanden we in de play-offs wordt er direct afscheid van Rutten genomen. Zijn draagvlak is zienderogen afgenomen binnen de club.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan