Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het niet vreemd dat er naar een verleden wordt gekeken. Dat doet de rechter ook.

De rechter neemt enkel in de strafmaat iemand zijn verleden mee, niet in de vraag of iemand het delict heeft gepleegd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik minder. Ik vrees dat we nog een seizoen met Kazim als eerste spits in gaan en op die positie komt hij gewoon tekort. Op andere posities hebben wij hem dit seizoen niet in actie gezien. Zelfs als hij slechts als back up blijft, dan vermoed ik dat hij voor zo'n rol wel best een hap uit het salarisbudget neemt en ik vind hem ook gewoon echt geen spits.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik minder. Ik vrees dat we nog een seizoen met Kazim als eerste spits in gaan en op die positie komt hij gewoon tekort. Op andere posities hebben wij hem dit seizoen niet in actie gezien. Zelfs als hij slechts als back up blijft, dan vermoed ik dat hij voor zo'n rol wel best een hap uit het salarisbudget neemt en ik vind hem ook gewoon echt geen spits.

Als aanspeelpunt functioneert hij anders prima. Fysiek zo sterk en altijd onderweg. Toegegeven, hij mist een beetje 'torinstinct'. Maar daar vind ik hem wel in gegroeid. Ik zie hem wel functioneren in een 4-4-2 systeem, met Kuyt bijvoorbeeld. In elk geval heb ik veel liever hem dan Kramer ofzo. Vindt transfervrij maar eens een betere. Ik zie ze niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fysiek is hij sterk inderdaad. Hij maakt echter wel erg veel overtredingen, verliest meer duels dan je zou verwachten en zijn aannames zijn ook lang niet altijd zuiver. Ik vind Kazim nou niet de kwaliteiten hebben om het systeem om te gooien naar een 4-4-2 systeem of ?berhaupt het niveau van een basisspeler wat je na zou moeten streven. Verder is hij transfervrij, maar hij neemt gewoon een hap uit je salarisbudget. We hebben een transferpotje om verder te kijken. Misschien dat we onze scouts een keer zouden kunnen gaan gebruiken.
 

Fabian

Active member
De training van vandaag gaat door omstandigheden niet door, aldus Feyenoord (vage bewoording)

Er doen gelijk allerlei geruchten de ronde.
 

Fabian

Active member
Supporterslunch (wist ik niets van) ook afgelast.

Hier is meer aan de hand. Ik denk ook bye bye Fred.

De spelers waren wel aanwezig, maar hebben inmiddels de auto weer gepakt naar huis.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Hij heeft het toch nog lang volgehouden die Rutten. Na zijn aangekondigd vertrek had ik verwacht dat hij binnen enkele weken wel weg zou zijn. De prestaties sinds zijn aangekondigde vertrek zijn ook niet heel erg indrukwekkend. Moeizame overwinningen tegen Excelsior, Dordrecht en NAC. Moeizame gelijkspelen tegen FC Utrecht, Willem II en FC Groningen. Een gevoelige nederlaag tegen Go Ahead Eagles. Daar staan dan de uitstekende overwinningen tegen PSV en AZ tegenover. Verder begint Rutten steeds chagrijnigere en ongepastere interviews af te geven. Het wordt zo wel een erg treurig afscheid door de achterdeur. In januari was iedereen nog happy met Rutten vanwege het goede voetbal van Feyenoord. Dat is nu ook wel weg.

Hopelijk dat Van Bronckhorst en Van Gastel de benodigde drie punten binnen tikken.
 

Fabian

Active member
Laten we eerst maar afwachten of dit de reden is. Er zal wel snel duidelijkheid komen.

Dit is in ieder geval meer dan vreemd. Als het gewoon een vrije dag was geweest, hadden ze dat wel doorgegeven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik krijg via whats app door dat het om familieomstandigheden rondom Lodewijks zou gaan.
 

Hankie

Well-known member
En de trieste geruchten gaan dat zijn vrouw betrokken zou zijn bij het ongeval op de A2.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het blijft speculeren, maar het ongeluk op de A2 betreft er een met een dode en drie gewonden. Het valt toch te hopen dat ze niet betrokken is bij dat ongeluk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan