Het FC Groningen Nieuwstopic

erka

Well-known member
El Messaouidi nog verkocht naar Turkije. Dit snap ik dus niet, een van de beste spelers. En dat voor 4 ton. Anders was ie transfervrij, maar ik heb liever een heel seizoen hem erbij dan die 4 ton.
 

Fregge

Well-known member
Poldervaart verlengen ze ook niet. In de zomer mocht hij niet naar de Graafschap en nu zit er geen contractverlenging in
 

erka

Well-known member
Yep, dat wordt dus zo snel mogelijk 34 punten halen.
Al met al toch 4 jaar trainer geweest. Zeker ook geen wondertrainer, maar ook niet zo slecht zoals hij nu wordt voorgespiegeld door sommige fans. Ik vind dat hij het redelijk gedaan heeft (zeker qua resultaat) maar het is wel tijd voor frisse inzichten.

Wat ik van Buijs wel een minpunt vind is dat hij te verdedigend denkt. Ik denk dat er daardoor veel aanvallend potentieel verloren is gegaan of nu ook nog gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na vier jaar is het wellicht ook wel weer tijd voor wat anders. De naam van Wonderboy zingt rond toch?
 

erka

Well-known member
Kees van Wonderen? Dat wordt weer verdedigend voetbal. Daar wilden ze toch van af in Groningen.

Dat hoeft niet per se. Als er maar een goede omschakeling is, dan is verdedigend voetbal niet erg. Maar waar het vooral om gaat is dat er een trainer komt die er een beetje fatsoenlijke opbouw en meer dan 3x naar elkaar passen zonder balverlies in krijgt.
 

erka

Well-known member
Zojuist de biografie van Hans Nijland uitgelezen. Veel verhalen wel bekend, maar toch wel leuk. Boeiend wat voor een goede onderhandelaar hij was, geen verrassing dat hij veel te emotioneel is en eerst doet en dan denkt, en tenslotte ook wel leuk om te lezen wat hij van zijn collega directeuren in de Eredivisie vindt en van de trainers bij de club. Best een leuk boek.
 

Maasveld

Well-known member
Zojuist de biografie van Hans Nijland uitgelezen. Veel verhalen wel bekend, maar toch wel leuk. Boeiend wat voor een goede onderhandelaar hij was, geen verrassing dat hij veel te emotioneel is en eerst doet en dan denkt, en tenslotte ook wel leuk om te lezen wat hij van zijn collega directeuren in de Eredivisie vindt en van de trainers bij de club. Best een leuk boek.
Staat er nog iets in over Marco Bogers?
 

ALenstra

Well-known member
Ik dacht dat Cees van Wonderen naar FC Groningen zou gaan? Tenminste dat wisten de kenners hier al te melden. Wel verrassend. Ben benieuwd of hij FC Groningen wat meer sexy laat voetballen want daar smachten ze al jaren naar.
 
Bovenaan