Het FC Groningen Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Als de Kuip omgedoopt zou worden in het Opel Manta Stadion zou jij je daar niet druk om maken?

Het stadion heet niet eens officieel De Kuip. Nieuwe stadion krijgt ongetwijfeld een sponsornaam, maar onder supporters zal dat wel de Nieuwe Kuip gaan heten.
 
?

?uti

Guest
Van mij mogen ze het de Grolsch Veste noemen......tis maar een naam. Vind het veel belangrijker wat er op het veld gebeurt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van mij mogen ze het de Grolsch Veste noemen......tis maar een naam. Vind het veel belangrijker wat er op het veld gebeurt.

Zijn jullie net even te vroeg geweest. Ik begrijp dat Grolsch vanaf maandag weer vrij is als sponsor. Mogen ze best De Kuip sponsoren. Als we dan in het najaar herfstbok krijgen en in het voorjaar lentebok/weizen, dan is het helemaal prima.
 

De Wolf

Well-known member
Je kan de naam veranderen, het is alleen de vraag of de supporters het nog gewoon Euroborg blijven noemen.
 

zwammy

Well-known member
Ik vond het heel erg dat het geld weer eens op was hier en het dus niet voor eeuwig Rat Verlegh blijft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het echt heel lelijk. Zo'n stadionnaam vernaggelen.

Shirt, stadion, clubnaam etc. Dat moet je traditioneel houden vind ik.
 

zwammy

Well-known member
Hoe heet het Fuiji Film Stadion tegenwoordig?

Nog steeds Rat Verlegh. Maar ze hadden toen beloofd dat het nooit meer veranderd zou worden, hebben ze een jaar volgehouden. Dus als er nou een Turkse supermarkt of poolse slijterij komt dan witte het wel
 

ALenstra

Well-known member
Clubs hebben het geld gewoon nodig. Natuurlijk kunnen ze ervoor kiezen het niet te doen. Maar dan gaan supporters weer klagen dat er geen geld is voor goede spelers. Het is het ??n of het ander.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Noem mij 1 club die daaraan voldoet.

Volgens mij heeft Heerenveen dat met het Abe Lenstra Stadion, het shirt met pompebl?den wel goed voor elkaar. No way dat ik dat anders zou willen zien. Feyenoord met De Kuip idem dito.
 
?

?uti

Guest
Volgens mij heeft Heerenveen dat met het Abe Lenstra Stadion, het shirt met pompebl?den wel goed voor elkaar. No way dat ik dat anders zou willen zien. Feyenoord met De Kuip idem dito.

Zou je er slechter om slapen? Eet je er een boterham minder om?
Ik kan me geen milliseconde druk maken om de naam Noordlease stadion. Het is maar een naam. Bovendien was Euroborg ook al een lelijke naam.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij heeft Heerenveen dat met het Abe Lenstra Stadion, het shirt met pompebl?den wel goed voor elkaar. No way dat ik dat anders zou willen zien. Feyenoord met De Kuip idem dito.

Dat Univ? heeft er toch niet altijd op gestaan neem ik aan? Het stadion van Feyenoord heet overigens "Stadion Feijenoord."
 
Bovenaan