Het ASWH topic

Unregistere

Well-known member
Inmiddels heeft een vierde speler uit de huidige selectie aangegeven ook volgend seizoen bij ASWH te spelen. Na Jesper van den Bosch, Shabir Isoufi en Jerry Tieleman blijft ook linksback Victor de Blok op sportpark Schildman spelen. Inclusief nieuweling Stanley Husen (Kozakken Boys) hebben we nu dus al vijf spelers. Begint te lopen dus.
 

Unregistere

Well-known member
Nog een blijver: doelman Marvin Nootenboom. Nu nog reservekeeper, maar gezien zijn talent en mogelijkheden zou het mij niets verbazen als hij volgend seizoen al een zeer serieuze kans maakt op een vaste plek onder de lat. Ook tekent vandaag nog een nieuwe speler, maar ik weet nog niet hoe snel dat gepubliceerd mag worden. Wordt vervolgd dus.
 

Unregistere

Well-known member
Ging redelijk snel dus, mocht dezelfde middag al. Peter de Lange (27) komt dus van Spakenburg naar ASWH. Terug naar de regio waar hij woont dus. Eerder kwam hij uit voor Barendrecht, Willem II, Excelsior, wederom Barendrecht en Capelle. Bij Barendrecht werkte hij ook met onze trainer Jack van den Berg.
 

Unregistere

Well-known member
De TC had er zin in de afgelopen dagen. Ook middenvelder Rutger de Bos heeft vanochtend aangegeven bij ASWH te blijven. We hebben er nu dus al acht.
 

Unregistere

Well-known member
En nog weer wat nieuws. Peter Verhoeve blijft bij ASWH en gaat zijn derde seizoen in. Helaas vertrekt aanvoerder Michael van Dommelen na dit seizoen. Hij is bezig aan zijn vijfde seizoen en inmiddels is hij hoofdklassetopscorer aller tijden. Persoonlijk vind ik het jammer, maar ik begrijp zijn keuze wel. Betekent wel dat de drie aanvallers die dit seizoen vrijwel alles spelen vertrekken, dus we moeten op spitsenjacht.
 

Unregistere

Well-known member
Bij ons staat de teller nu op tien als het gaat om het aantal selectiespelers voor het seizoen 2016/17. Doelman Stef Doed?e blijft ook. Hij zal volgend seizoen samen met Marvin Nootenboom wederom het keepersbestand invullen.

Nog enkele spelers uit de huidige selectie hebben een voorstel in beraad, daarna zal de aanvulling van buitenaf en uit het tweede elftal komen.
 

Unregistere

Well-known member
Gisteren weer een druk dagje voor de TC.

David Almeida en Mels van Driel blijven bij ASWH. Zij gaan respectievelijk hun tweede en zesde seizoen bij de club in.

Billy Nzojyibwami, de topscorer van ons succesvolle tweede elftal, stroomt ook door naar de A-selectie. De aanvaller scoorde dit seizoen tot nu toe zestien keer in de reservehoofdklasse Zuid I, waarin ASWH 2 koploper is.

Maakt dat we dus op dertien spelers zitten. Ik verwacht deze week sowieso ook nummer veertien, een nieuwe speler. Met hem worden de laatste puntjes op de i gezet en daarna kan het naar buiten worden gebracht.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, mooie naam. Nachtmerrie voor onze speaker, die kwam er bij het zaaltoernooi en de nieuwjaarswedstrijd al niet uit en besloot het maar bij zijn voornaam te houden. :D Ook de schrijvende pers vindt het geen heel eenvoudige naam, merkte ik al. Maar als je het eenmaal weet, valt het op zich nog wel mee vind ik. Alleen kost het je veel karakters op Twitter...

De vanochtend al aangekondigde nieuwe speler heeft vandaag de laatste zaken afgerond, dus inmiddels kan ik ook melden dat Jeremy Hubregtse de derde versterking van buitenaf wordt. Multifunctionele aanvallende middenvelder van bijna 24 jaar oud. Komt over van GOES, dat speelt in 1C bij de zondagamateurs. Eerder voetbalde hij al voor Nieuwenhoorn, waarmee hij nog in de zondaghoofdklasse uitkwam. Veertien spelers inmiddels, gaat dus de goede kant op.

Het wachten is nu op nieuwe spitsen, want daarvan zijn er drie weg en pas ??n terug. Of we schakelen over op de EVV-tactiek. ;)
 

Unregistere

Well-known member
Billy klinkt toch best goed voor een spits.

Absoluut!

Nog meer spelersnieuws, want ook middenvelder Lars Bosscha blijft bij ASWH. Vijftien spelers nu dus, op een enkeling na heeft iedere selectiespeler nu of verlengd of een vertrek aangekondigd, dus die duidelijkheid is er al. Wel zo rustig voor de rest van het seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Even rustig geweest, maar inmiddels weer wat spelersnieuws.

* Middenvelder Rutger de Bos vertrekt ondanks een eerder jawoord toch naar zaterdagtopklasser Capelle, overigens na overleg met onze TC

* Middenvelder Sven Breukhoven (19) schuift vanuit het succesvolle tweede elftal door naar de A-selectie

* Er is een nieuwe spits vastgelegd. Bart Deprez (23) komt over van de Zeeuwse zondageersteklasser GOES, waar hij vorig seizoen 23 goals maakte en ook dit seizoen weer topscorer is.

Selectie krijgt dus steeds meer vorm. Ik verwacht wel nog minimaal ??n spits en een back, wellicht nog een middenvelder en nog wat doorschuivende spelers uit het tweede.
 

noordooster

Well-known member
Best veel mutaties bij ASWH.
Met Zwaluwen en Sparta Nijkerk de meeste van de zaterdaghoofdklassers.
Komt het omdat er dit seizoen toch wat meer van was verwacht ?
 

Unregistere

Well-known member
Best veel mutaties bij ASWH.
Met Zwaluwen en Sparta Nijkerk de meeste van de zaterdaghoofdklassers.
Komt het omdat er dit seizoen toch wat meer van was verwacht ?

Nee, niet echt. Het budget is wel naar beneden gegaan, waardoor sommige spelers moeilijk houdbaar werden. En bij de acht vertrekkers zit ??n speler die zo goed als nooit bij de wedstrijdselectie zit en altijd in het tweede voetbalt, plus drie spelers die weinig voetballen en dus sowieso wel waren vertrokken. En dan nog iemand die eigenlijk zou blijven, maar uiteindelijk een andere keuze maakte.
 

Unregistere

Well-known member
Zo, is weer even geleden, maar er is weer spelersnieuws. Betreft een blijver. Nick Slotboom (20) speelt ook volgend seizoen voor ASWH. Middenvelder, keerde afgelopen zomer terug van een jaartje zondagtopklasse met Leonidas. Daarvoor speelde de echte Ambachter heel zijn leven voor ASWH. Hij ontwikkelt zich goed, speelt steeds meer en scoorde afgelopen zaterdag nog. Gezien zijn leeftijd kan hij alleen maar beter worden, dus prima nieuws.

Bas van Stokkom, die voor de winterstop al aankondigde na zes seizoen te vertrekken, heeft inmiddels ook een nieuwe club. De verdediger gaat naar Sliedrecht, momenteel koploper in 1A.
 

Unregistere

Well-known member
Gisteravond heeft het Onder 23 team van ASWH zich geplaatst voor de finale van een regionale beloftencompetitie, waaraan tien clubs deelnemen. ASWH overleefde de poulefase met o.a. Barendrecht en Excelsior Maassluis als tegenstanders en speelde gisteren in de halve finale uit bij SHO. Het werd liefst 1-6. De finale wordt volgens planning op 26 april gespeeld. Daarin is de winnaar van SC Feyenoord - Spijkenisse de tegenstander.
 
Bovenaan