Het ASWH topic

de waan

Well-known member
Daar hebben jullie toch wel een heel fijne speler aan, Loukili heeft ons regelmatig flink dwars gezeten.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben ook erg te spreken over zijn komst. Hadden we ook wel echt nodig. We hebben nu voorin in elk geval twee spelers die vanuit het niets iets kunnen cre?ren en dat vind ik altijd wel fijn. Natuurlijk is de trainer bezig met het inslijpen van bepaalde patronen, waardoor je niet afhankelijk zou hoeven zijn van individuele acties. Maar dat is toch wel een interessant wapen. Plus dat hij - vrijwel als enige - in onze selectie gewend is aan de tweede divisie, kan ook een voordeel zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Dat zou heel mooi zijn, maar vooralsnog gaan we in eerste instantie voor handhaving. Zitten ook veel nieuwe jongens bij die van een flink lager niveau komen h?? En we zijn met name achterin enkele goede krachten kwijt, dus even kijken hoe dat wordt opgevangen. Maar dat maakt het ook wel weer leuk.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zou heel mooi zijn, maar vooralsnog gaan we in eerste instantie voor handhaving. Zitten ook veel nieuwe jongens bij die van een flink lager niveau komen h?? En we zijn met name achterin enkele goede krachten kwijt, dus even kijken hoe dat wordt opgevangen. Maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Ik lees graag elke week de voorbeschouwing, en of jullie of je tegenstanders veel blessures hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Hoe halen bv de Bookies de info van de semi profclubs ? Bellen die naar clubmensen ?

Topic moet trouwens worden verplaatst.

Ja, moet @Abubakari even doen denk ik.

En hoe ze aan info komen, kan ik je niet zeggen. Ik vermoed dat ze gewoon naar de stand kijken en de recente uitslagen. Of ze hebben 'volgers' die wij niet kennen.

Heb in elk geval nog nooit gehoord dat hierover gebeld zou worden. Uiteindelijk zouden die bellers dan toch mij terecht moeten komen, dus dan zou ik het moeten weten. Misschien wordt het in de tweede divisie anders. Mocht dat zo zijn, dan meld ik het. Maar ik verwacht het eigenlijk niet.

Sowieso zijn veel clubs er nooit zo happig op om elke week de afwezigen vooraf aan te kondigen. Je moet de tegenstanders nooit wijzer maken. ;)
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dus dat bookies in de lagere klasses dus best wel willekeurige quotes geven aan de teams.

Mochten al jullie ster spelers in de lappenmand zitten zie ik de pb graag tegemoet.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, vooruit. Neem ik wel aan dat ik 10% krijg? :p

En in elk geval moet je tegen HHC Hardenberg, AFC, De Treffers, Jong Sparta, Koninklijke HFC en TEC altijd op ons inzetten. Daar hebben we in competitieverband nog nooit van verloren!
 

SanMark.

Well-known member
Nou, vooruit. Neem ik wel aan dat ik 10% krijg? :p

En in elk geval moet je tegen HHC Hardenberg, AFC, De Treffers, Jong Sparta, Koninklijke HFC en TEC altijd op ons inzetten. Daar hebben we in competitieverband nog nooit van verloren!

waarschijnlijk ook nog nooit van gewonnen.
 

Unregistere

Well-known member
Vorige week is onze jaarlijkse presentatiegids weer verschenen. Een extra dikke editie, vanwege het 90-jarig bestaan. Prima boekwerk geworden weer, als je het mij vraagt. ;)

IMG-20190921-WA0002_500x889.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Kloek boekwerkje zo te zien.

Jordy van de Korput staat trouwens in de nieuwe Staantribune.

Ah. Die staat er bij ons niet in.

Maar is dat met een interview / verhaal? Ik weet wel dat, volgens mij al ruim een jaar geleden, er iemand op zoek was naar hem om een verhaal te maken. Die benaderde ASWH nog met de vraag of wij contactgegevens hadden, maar die hadden we niet. Als het dezelfde journalist is, heeft hij hem kennelijk dan nu toch gevonden. Mocht het een verhaal zijn, dan ga ik Staantribune maar eens opzoeken.
 

de waan

Well-known member
Verhaaltje over zijn avontuur in Litouwen.

Bij Staantribune werken ze soms wel heel ver vooruit, dus dat zou maar zo kunnen. Milan Haak staat erbij als schrijver.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, die naam komt mij nog wel bekend voor van de mailwisseling. Begreep laatst dat Jordy daar ook al weer vertrokken is trouwens. Wel de moeite waard dus? Of echt heel kort?
 

de waan

Well-known member
Pagina beeld, pagina tekst. Heb het nog niet gelezen, maar mijn oog viel op ASWH in de lead.
 
Bovenaan