Het ASWH topic

Unregistere

Well-known member
En deel 11 is er ook, een doelwachter.

Dat is dus Kristijan Nikolic: http://www.aswh.nl/nieuws/nieuwsberichten/2018/07/even-voorstellen-kristijan-nikolic/

28279927_1711483702207846_3094142371089799446_n_500x333.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Ze staan er weer op, de matadoren (minus 4 vakantiegangers bij spelers en 2 vakantiegangers bij staf):

17qzch.jpg


Deze foto is voor de Eleven.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
We hebben er een international bij!

Middenvelder Josh Gross Santana debuteerde gisteren als invaller voor de nationale ploeg van Aruba in de interland voor de Nations League tegen Bermuda (3-1 winst). Josh kreeg zo'n acht minuten speeltijd. Hier komt hij binnen de lijnen:

Dmv8V8WXgAEKC3I_498x280.jpg


Verder speelden onder meer doelman Eric Abdul (ex-ASWH), oud-Spartaan Joshua John en de in Nederland actieve Leroy Oehlers (FC Lisse), Raymond Baten (Quick Boys) en Gino Mulder (HBS). Ook Walter Bennet (Excelsior Maassluis) debuteerde.
 

Unregistere

Well-known member
Onze presentatiegids is weer uit. Dit jaar voor het eerst in combinatie met het businessmagazine dat normaal gesproken in februari werd uitgebracht. Daardoor ook op een wat later tijdstip dan normaal. Ben er nog niet helemaal uit of ik het ook echt een verbetering vind, want het magazine wordt wel wat commercieel hierdoor. Maar anderzijds ook weer extra dik en dat is ook wel tof.

2dag9eb.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Zal je altijd zien ja. Maar goed, het pakte nu heel lullig uit, maar het is hem vergeven. In ruim vijf jaar misschien de derde keer dat hij echt volledig schuld had aan een tegengoal, dus vooruit. Hij zat er zelf nog het meeste mee. Misschien allemaal even wat te druk ook door de komst van de tweeling en weinig slaap.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, daar is hij heel enthousiast over en dat snap ik wel. Toch een belevenis. De bondscoach van Aruba is overigens een oude bekende voor jou, Bati. Dat is namelijk David Abdul.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, daar is hij heel enthousiast over en dat snap ik wel. Toch een belevenis. De bondscoach van Aruba is overigens een oude bekende voor jou, Bati. Dat is namelijk David Abdul.

David Abdul bondscoach ja? Dat is ook wel grappig. Staat zijn broer nog steeds op doel daar?
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag hebben we te horen gekregen dat de KNVB onze jeugdopleiding binnenkort zal certificeren volgens de Regionale Status. Een mooie beloning voor de inspanningen van diverse betrokken bij de jeugd, al heb ik er zelf meer het gevoel bij dat het vooral handig is om deze status te bezitten. Uiteraard is het ook wel goed voor de uitstraling in de regio, dus al met al best leuk. Op een later moment volgt er nog een offici?le uitreiking.
 

Unregistere

Well-known member
Morgenmiddag, voor aanvang van ASWH - Quick Boys, wordt het certificaat officieel uitgereikt door de KNVB. Dit gebeurt in het bijzijn van onder meer de wethouder van sport. Wordt dus wel een momentje van gemaakt.

Button_Regio_499x430.jpg


Fijn, minder contractspelers nodig voor de licentie-eisen! :duim:
 
Bovenaan