Handbal

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou nu tegen Denemarken geen risico's nemen. Die zijn nog beter dan Frankrijk. Alles op de laatste wedstrijd tegen Kroatië en dan eindig je 7e of 8e op dit EK. Zevende of achtste. Ja niet de vrouwen maar de mannen.
Prachtige pot, 28-28 in de slotseconde
 

gevegt

Well-known member
Zo goed was het allemaal niet.
Toch nog tiende geworden, wat op zich een prachtig resultaat is! (y)
 

erka

Well-known member
Kroatie was op het vorige EK wel gewoon 2e he. Weer een fantastisch resultaat.

Gewonnen dus van Hongarije, Portugal en Montenegro, gelijk tegen Kroatië, nipt verloren van IJsland en alleen twee keer eraf tegen Frankrijk en Denemarken. Prima!
 

gevegt

Well-known member
Kroatie was op het vorige EK wel gewoon 2e he. Weer een fantastisch resultaat.

Gewonnen dus van Hongarije, Portugal en Montenegro, gelijk tegen Kroatië, nipt verloren van IJsland en alleen twee keer eraf tegen Frankrijk en Denemarken. Prima!
Je hebt wel gekeken?
 

erka

Well-known member
Doordat Rusland, Oekraine en Belarus niet meedoen aan WK handbal krijg je nu rare effecten in de kwalificatie.

België plaatst zich nu zonder te spelen voor het WK (zou tegen Rusland)
en Faroer plaatst zich voor beslissende wedstrijd (zou tegen Belarus) en mag nu tegen Duitsland :)

Nederland moet tegen Portugal.
 

gevegt

Well-known member
En met 30 -33 gewonnen!
Helaas is de return in Eindhoven, dus dat wordt een verliespartij met 4 doelpunten verschil.
 

erka

Well-known member
Ik zag dat het 20-20 was, toen ben ik voetbal gaan kijken en het vergeten. Mooi resultaat!
 
Doordat de jongste pupil van de week was zat ik vandaag weer eens in de zaal bij het 1e. Wat een heerlijke kijksport is het toch.

Mooie bijkomstigheid dat het 1e kampioen werd van de 2e divisie, dus een ramvolle sporthal.
 

JMD

Well-known member
Nederland mag dus voor het eerst sinds 1960 weer meedoen aan het WK Handbal. Het krijgt een wildcard van de IHF... Vraag me af wat de criteria zijn op basis waarvan die wc's (want het waren er 2) worden verdeeld

Wel opvallend dat de FIFA het fenomeen wildcard nog niet bedacht heeft voor het WK... :)
 

erka

Well-known member
Nederland mag dus voor het eerst sinds 1960 weer meedoen aan het WK Handbal. Het krijgt een wildcard van de IHF... Vraag me af wat de criteria zijn op basis waarvan die wc's (want het waren er 2) worden verdeeld.

Wel gaaf!
 
Bovenaan