Handbal

erka

Well-known member
Ik zag dat het 20-20 was, toen ben ik voetbal gaan kijken en het vergeten. Mooi resultaat!
 
Doordat de jongste pupil van de week was zat ik vandaag weer eens in de zaal bij het 1e. Wat een heerlijke kijksport is het toch.

Mooie bijkomstigheid dat het 1e kampioen werd van de 2e divisie, dus een ramvolle sporthal.
 

JMD

Well-known member
Nederland mag dus voor het eerst sinds 1960 weer meedoen aan het WK Handbal. Het krijgt een wildcard van de IHF... Vraag me af wat de criteria zijn op basis waarvan die wc's (want het waren er 2) worden verdeeld

Wel opvallend dat de FIFA het fenomeen wildcard nog niet bedacht heeft voor het WK... :)
 

erka

Well-known member
Nederland mag dus voor het eerst sinds 1960 weer meedoen aan het WK Handbal. Het krijgt een wildcard van de IHF... Vraag me af wat de criteria zijn op basis waarvan die wc's (want het waren er 2) worden verdeeld.

Wel gaaf!
 

ALenstra

Well-known member
Vandaag start het WK handbal dat in Zweden en Polen gehouden wordt. Vanavond is de openingswedstrijd tussen Polen en Frankrijk. Vrijdag speelt Nederland zijn eerste wedstrijd tegen Argentinie. Verdere tegenstanders van Oranje zijn Noorwegen en Noord Macedonie in groep F.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag start het WK handbal dat in Zweden en Polen gehouden wordt. Vanavond is de openingswedstrijd tussen Polen en Frankrijk. Vrijdag speelt Nederland zijn eerste wedstrijd tegen Argentinie. Verdere tegenstanders van Oranje zijn Noorwegen en Noord Macedonie in groep F.
Doet Bobby (of Fred) nog mee? Anders hoeven we natuurlijk niet te kijken.
 
Bovenaan