Handbal

Reinoud

Well-known member
Eigenlijk toch pas vanaf de kwartfinale? De wedstrijd tegen Frankrijk gaat normaliter bepalen wat het vervolg is. Komen groep 3 en 4 elkaar tegen, want dan speel je dus om Noorwegen te ontlopen
Het is Denemarken of Hongarije in de kwartfinale.

Reinoud

Well-known member
Knap zeker, maar Frankrijk ontloopt nu Noorwegen voor de finale.
Ja dat was ook mijn eerste gedachte. Nou denk ik dat Hongarije wel wat minder sterk is dan Denemarken en uiteindelijk moet NL eerst de halve finale maar eens winnen. Al speelden ze gisteren wel erg sterk.

erka

Well-known member
Denemarken is samen met Noorwegen en Frankrijk de absolute favoriet. Denemarken stond in de laatste 2 EK finales en was 3e op de Olympische Spelen. Nu moet Frankrijk dus eerst tegen Denemarken. Ik moet nog zien dat ze dat winnen hoor.

Reinoud

Well-known member
Nederland is indrukwekkend. Aggressieve verdediging en prima keepster maakt toch wel het verschil. Ben heel benieuwd wat ze tegen de Noorse kunnen

Reinoud

Well-known member
Overigens heeft Dulfer ook wel stappen gezet zeg. Aan het begin mocht ze enkel verdedigen, maar inmiddels speelt ze aanvallend goed mee.

Reinoud

Well-known member
Frankrijk krijgt geen vat op de Duitse dames en blijven, ondanks dat ze af en toe dichtbij komen, achter de feiten aanlopen. Zie onze oosterburen dit wel redden.

gevegt

Well-known member
Straks Nederland - Noorwegen.

Volgens kenners is Noorwegen sterker geworden nadat de oudere dames zijn gestopt en de nieuwe lichting beter is.
Ook Nederland is aan het verjongen en doet het opvallend goed. Vooral verdedigend zas het tot nu toe prima, met als uitblinkster Ten Holte.

Bovenaan