Handbal

Reinoud

Well-known member
Belangrijke overwinning, niet om de volgende ronde te halen. Wel met het oog op de halve finale. Door de zeges op de twee landen die ook verder gaan beginnen ze in de volgende poulefase met vier punten
 

Joost

Well-known member
Echt een prachtige strijd, ik heb op het puntje van de bank gezeten.

Maar kregen die Spanjaarden niet erg makkelijk de zeven meters mee?
 

Pascallovic

Well-known member
Nederland overklast Roemenie voorlopig. Resultaten van de concurrenten zijn voorlopig ook zeer gunstig. De halve finale is binnen handbereik.
 

Reinoud

Well-known member
Nederland toch wel erg sterk in de breedte hoor. Uitvallen De Groot tegen een ploeg die ook alles heeft gewonnen zo oppakken en winnen. Heel erg knap!
 

Joost

Well-known member
Nederland toch wel erg sterk in de breedte hoor. Uitvallen De Groot tegen een ploeg die ook alles heeft gewonnen zo oppakken en winnen. Heel erg knap!

Ik had het idee dat Roemeni? ze wel lekker lag. Wester hield er veel meer uit en aan de andere kant scoorden ze makkelijker.
 

Reinoud

Well-known member
Ze hadden aan het begin moeilijk met het fysieke spel. Maar tweede helft leek het wel of de Roemenen kapot werden gespeeld. Ben heel erg benieuwd of ze ook van angstgegner Noorwegen kunnen winnen.
 

Joost

Well-known member
Ik zie het dit keer toch wat minder m?rk in dan bij voorgaande toernooien.

De uitslagen van Noorwegen zijn erg apart dit toernooi;
Nipt verliezen van Duitsland, fors verliezen van Roemenie en tussendoor heel ruim winnen van Tsjechi? waar Roemeni? en Duitsland veel meer moeite mee hadden.

En dan dit weekend met 38-25 winnen van Hongarije.
 

erka

Well-known member
Allemaal leuk en aardig maar aan het eind wint Noorwegen het toernooi gewoon weer hoor.
 

Friesland

Well-known member
Allemaal leuk en aardig maar aan het eind wint Noorwegen het toernooi gewoon weer hoor.

Al wint Noorwegen met 100-0 van Nederland en Spanje, als Nederland gewoon van Duitsland win en Roemeni? gewoon van Spanje en Hongarije wint, dan ligt Noorwegen eraf.
 

Joost

Well-known member
Nederland v Noorwegen is vanavond niet op Ziggo Sport maar op Ziggo Sport Extra, kanaal 416.
Normaliter kun je dat kanaal alleen bekijken met een abonnement maar vanavond is het kanaal gewoon voor iedereen beschikbaar.
 
Bovenaan