Handbal

JMD

Well-known member
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is Noorwegen echt veel te sterk.
Zijn ook al Europees kampioen...

Jammer dat de regels zo in elkaar zitten dat als de wereldkampioen ook al Europees kampioen is, de plek in Rio naar de nummer 2 van de EK gaat ipv naar de nummer 2 van de WK.
 

erka

Well-known member
Lijkt wel een beetje op het EK Volleybal van september, toen Nederland in de kwart- en halve finale boven zichzelf uitsteeg, maar in de finale tegen een topploeg niet eens in het eigen spel kwam.

Maar laten we wel wezen je speelt wel tegen de 2voudig regerend Olympisch kampioen.
 
G

Gast

Guest
Die Grimsbo, heeft die ook een handbalvriendje eigenlijk? :eek:

Vind je het wat, ja?

220px-Kari_Grimsboe_05-03-2009-2.jpg
 

SanMark.

Well-known member
De Noorse dames zijn gewoon een maatje te groot daardoor lijkt het dat het bij Nederland niet loopt.

Veel schoten worden geblockt of komen er niet op kracht door en daardoor kan de keeper de ballen makkelijk stoppen.
 

JMD

Well-known member
Maar laten we wel wezen je speelt wel tegen de 2voudig regerend Olympisch kampioen.
Dat zeker natuurlijk. Maar dan moet je juist boven je zelf uitstijgen, en er gaan te veel basale dingen fout. Daar heb je niet veel handbalkennis voor nodig. Vrijdag ging geen pass mis, in de eerste 20 minuten heb ik al veel slechte passes gezien. En dan niet eens terwijl ze onder druk staan.

Die Grimsbo, heeft die ook een handbalvriendje eigenlijk? :eek:
Dat halve Noorse team bestaat uit schitterende dames. :eek:
 

erka

Well-known member
Vind je het wat, ja?

220px-Kari_Grimsboe_05-03-2009-2.jpg

Is dat dezelfde als die nu in het veld staat??? O.

Dat zeker natuurlijk. Maar dan moet je juist boven je zelf uitstijgen, en er gaan te veel basale dingen fout. Daar heb je niet veel handbalkennis voor nodig. Vrijdag ging geen pass mis, in de eerste 20 minuten heb ik al veel slechte passes gezien. En dan niet eens terwijl ze onder druk staan.

Ach joh. De druk van die Noren is zo groot dat ze er niet aan te pas komen. Kun je wel zeiken op Nederland maar dat is volkomen onterecht.

Zoals al gezegd, gewoon echt veel te sterk.
 

Reinoud

Well-known member
Eerste wedstrijden kreeg NL amper doelpunten uit de hoek tegen, dat is nu ook wel anders. Noorse damens zijn duidelijk een maatje te groot. Erg jammer, maar geen schande.
 

erka

Well-known member
Voor de grap even opgezocht wat die Noorse keeper allemaal al gewonnen heeft.

EK 2014 – Goud
OS 2012 – Goud
WK 2011 – Goud
EK 2010 – Goud
WK 2009 – Brons
EK 2008 – Goud
OS 2008 – Goud
WK 2007 – Zilver
EK 2006 – Goud

Stond ze allemaal in het doel.....
 
Bovenaan