Hadden wij ook naar gekeken ja, maar speelden ook uit. Slecht gepland.En de O2 Arena. IJshockeyhal met 20.000 plaatsen van Sparta Praag. IJshockey is dé sport van Tsjechië.
Ja die oude 'skyboxen' nog. Hokjes voor de pers. Echt zo prachtig bewaard gebleven vanuit de tijd van het communisme.Klopt, Strahov is heel indrukwekkend. Nog meer om zijn eigenaardigheid dan puur de capaciteit.
Sinds vorig jaar (tip van Joost).Houden jullie allemaal via Futbology je wedstrijden bij?
Yep, ideale app. Zoals Abu ook zegt, erg handig om te kijken wat er in de regio is, vooral omdat er behoorlijk lage niveaus in staan.Houden jullie allemaal via Futbology je wedstrijden bij?
Ben onlangs naar Croke Park geweest een tour met mijn zoon, wat een stadion is dat zeg.
Fantastisch idd. 2x met 3e klasleerlingen naartoe geweest tijdens een trip naar Dublin (rondleiding) en 1x zelf bij de 1/2 finale Gaelic Football geweest tussen Cork en Meath, eindstand 1/16 - 0/9, dus echt spannend was het niet. Maar was idd een belevenis, stadion zat maar halfvol, maar was zo fraai...Ben onlangs naar Croke Park geweest een tour met mijn zoon, wat een stadion is dat zeg.
Ja helaas was er geen wedstrijd, maar daarvoor willen we zeker een keer voor terug. Het museum is ook een aanrader.Die staat bij mij echt op stip op 1 om te bezoeken met een wedstrijd in een Ierse sport (liefst hurling) Maar krijg daar maar eens kaartjes voor...
Voetbal is groter in Polen. In Tsjechië is de concurrentie van andere sporten enorm groot. Zo is ijshockey heel erg populair. Ook andere wintersporten trekken veel publiek.Mooi! Valt me altijd op dat de stadions voor de topclubs in Praag zo klein zijn. Heel anders dan in Polen bijvoorbeeld. Terwijl er in Praag ook 1,5 miljoen mensen wonen.
Voetbal is groter in Polen. In Tsjechië is de concurrentie van andere sporten enorm groot. Zo is ijshockey heel erg populair. Ook andere wintersporten trekken veel publiek.