Groep H

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ook geen best WK voor Uruguay lijkt het, in 2010 hadden ze een goed team. Uiteraard mooie geschiedenis met twee wereldtitels toen voetbal nog in zwart en wit was.
 
Bovenaan