Groep C.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dit topic voor alle wedstrijden in groep C

Brazilië
Marokko
Haïti
Schotland

Mario

Well-known member
Forumleiding
Zaterdag meteen een mooi affiche tussen Brazilie en Marokko. Mocht Oranje de volgende ronde halen zal dit waarschijnlijk één van de tegenstanders worden. Neymar ontbreekt, nog niet hersteld van zijn blessure.

Mario

Well-known member
Forumleiding
De eerste wedstrijd waar ik wel naar uitkijk. Sambaboys vs handdoekenjongens. Mooie tijd ook 🙂

JMD

Well-known member
Jep, vanavond blijf ik wel even wakker. Marokko ook in top 10 van de FIFA-ranglijst. Zware groep dus, en een flink nadeel voor NL dat het waarschijnlijk tegen 1 van deze 2 landen uit gaat komen als het de 2e ronde haalt. Dan kan je zomaar verliezen.
Op papier is de ronde erna (als je die haalt) dan eenvoudiger...

Batigoal

Well-known member
Mooie wedstrijd inderdaad die ik lastig vond om te voorspellen. Twee totaal andere voetbalculturen. Zwitserland in deze groep is ook weer heel anders. Qatar natuurlijk ook, maar die zullen normaal gesproken geen rol spelen in deze groep. Leuke groep.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Mooie wedstrijd inderdaad die ik lastig vond om te voorspellen. Twee totaal andere voetbalculturen. Zwitserland in deze groep is ook weer heel anders. Qatar natuurlijk ook, maar die zullen normaal gesproken geen rol spelen in deze groep. Leuke groep.
Dat lijkt mij ook niet omdat Zwitserland en Qatar in groep B zitten 😉

Mario

Well-known member
Forumleiding
Toch denk ik dat Marokko overhyped wordt. Ik moet het nog zien. Zij hebben hun momentum al in 2022 gehad. De Afrika Cup was totale chaos.

Het zou ook leuk zijn als Schotland eens door de groepsfase komt.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan