Groep A

erka

Well-known member
Mijn god wat is Zuid-Afrika onwaarschijnlijk slecht. Echt onwaarschijnlijk.

Als dit het WK van 48 wordt dan heulllll snel terug naar 32.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Hankie

Well-known member
Als de scheids zo slecht Engels spreekt, waarom dan niet het publiek (nota bene in Mexico) niet toespreken in Spaans, of voor mijn part Portugees.
Dus de zuid Afrikanen moeten maar gissen?

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

JMD

Well-known member
Mijn god wat is Zuid-Afrika onwaarschijnlijk slecht. Echt onwaarschijnlijk.

Als dit het WK van 48 wordt dan heulllll snel terug naar 32.
De FIFA wil naar 64... Misschien al per 2030...

Ooit was het EK Hockey 12 landen, zo rond de eeuwwisseling. Daar was het niveauverschil zo groot dat ze terug zijn gegaan naar 8. Pas de laatste toernooien (en dat het hockey iets breder wordt) zijn ze weer bij 12. Maar goed, hockey verkoopt niet echt. Bij een WK voetbal betekent meer duels meer geld, dus waar ze idd terug naar 32 zouden moeten zullen het er over 4 jaar vrees ik 64 zijn. Enige pluspunt is dan wel dat de groepsfase wat spannender wordt omdat alleen de top 2 doorgaat per groep. Maar dan worden het 128 duels (nu 'slechts' 104)

JMD

Well-known member
Dus de zuid Afrikanen moeten maar gissen?
En nu de Mexicanen... (plus een hele hoop die dat steenkolenEngels niet begrijpen)
Plus verder kan je snel communiceren via de schermen waarom er een beslissing genomen is (in allerlei talen)

JMD

Well-known member
Nou het viel niet mee, vannacht om 4.00 Zuid Korea - Tsjechie... Zuid Afrika lijkt idd de zwakke broeder.

PES5

Administrator
Forumleiding
+7 en dan 4 minuten doen over een rode kaart en een vrije trap (en die vreselijk verkwanselt) en dan exact op 97 affluiten.

Kielse Rat

Well-known member
Het zal snel gedaan zijn voor de enige Belgische bondscoach op dit WK. Zuid-Afrika dramatisch, maar Mexico is ook geen topploeg. Verder dan hun vaste eindstation in de tweede ronde zie ik ze niet geraken.

Jef400

Well-known member
Ik moet zeggen dat ik bij Zuid-Korea - Tsjechië de samenvatting zelfs wat saai vond. Weinig echte kansen. Wel meer voor Zuid-Korea.

Bovenaan