Groep A

JMD

Well-known member
Eens! Had na de eerste speelronde meer van Zuid Korea verwacht. Maar dit was wel een zeer zwakke poule, want ook Mexico gaat niet nog twee rondjes winnen.
Jep, samen met de groep van Canada de zwakste poule.
Overigens vind ik Tsjechië ook echt tegenvallen. Kovar is iig snel terug bij PSV.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of Mexico voor het eerst sinds 1986 (in Mexico) een keer een knock-oudwedstrijd op het WK gaat winnen...
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik denk dat ze de achtste finales nog wel halen, daarna moeten ze waarschijnlijk tegen Engeland.

Zuid Afrika idd verrassend, tegen Canada in de 2e ronde. Mocht Oranje doorkomen moeten we tegen de winnaar van dit duel.
 
Bovenaan