Groep A

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dit topic voor alle wedstrijden in groep A.

Mexico
Tsjechie
Zuid Afrika
Zuid Korea

Mario

Well-known member
Forumleiding
Na alle WK praat, gaat het WK vandaag eindelijk beginnen. Om 21:00 uur wordt er in het Azteca stadion in Mexico -Stad afgetrapt tussen Mexico en Zuid Afrika. Dat was ook de openingswedstrijd van het WK 2010.

Makanaky

Well-known member
Mexico met een ervaren maar ietwat kleurloze ploeg aan de start. Hopelijk pept het Azteca extra peper.

Die Apollis van ZAF was wel ok op de Afrika Cup, evenals verdediger Mbokazi die in Amerika speelt.

Batigoal

Well-known member
Ik heb vooral zin om dit toernooi Gilberto Mora te zien. Hopelijk is hij fit genoeg om al gelijk te kunnen spelen, want dat was nog wel de vraag geloof ik.

Batigoal

Well-known member
en wie is dat voor welk land club speelt hij
Dat is een 17-jarig wonderkind die bij zijn club Tijuana al bijna 2 jaar de vaste spelmaker is. Zijn naam komt regelmatig voorbij als het over grote talenten gaat, ook VI heeft al weleens aandacht aan hem geschonken. Dus ik ben wel nieuwsgierig om hem aan het werk te zien. Alleen las ik dat hij dit voorjaar geblesseerd was, dus ik weet niet hoe fit hij zal zijn.

JMD

Well-known member
Ook op dit WK dus gewoon keepers die idiote ballen inspelen op verdedigers die onder druk staan
1-0 Mexico

erka

Well-known member
Tip: als je nog iets van het stadiongeluid wil meekrijgen, zap even weg bij de NOS en zoek een andere zender op.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Tip: als je nog iets van het stadiongeluid wil meekrijgen, zap even weg bij de NOS en zoek een andere zender op.
Bij EK/WK kijk ik op de BBC of als die het duel niet uitzenden (hebben rechten voor de helft) bij de Belg. Daar was het geluid goed te volgen.

Bovenaan