Dat is een 17-jarig wonderkind die bij zijn club Tijuana al bijna 2 jaar de vaste spelmaker is. Zijn naam komt regelmatig voorbij als het over grote talenten gaat, ook VI heeft al weleens aandacht aan hem geschonken. Dus ik ben wel nieuwsgierig om hem aan het werk te zien. Alleen las ik dat hij dit voorjaar geblesseerd was, dus ik weet niet hoe fit hij zal zijn.en wie is dat voor welk land club speelt hij
Bij EK/WK kijk ik op de BBC of als die het duel niet uitzenden (hebben rechten voor de helft) bij de Belg. Daar was het geluid goed te volgen.Tip: als je nog iets van het stadiongeluid wil meekrijgen, zap even weg bij de NOS en zoek een andere zender op.
Bij EK/WK kijk ik op de BBC of als die het duel niet uitzenden (hebben rechten voor de helft) bij de Belg. Daar was het geluid goed te volgen.
Ik hoef ook niet doof te wordenOp ARD is het stadiongeluid veel harder dan op Belg of Nederlander.
Omdat je dan het Duitse commentaar niet hoeft te horen?Op ARD is het stadiongeluid veel harder dan op Belg of Nederlander.