Gokken op voetbalwedstrijden

Satyr

Administrator
Forumleiding
? Jong PSV treedt maandag met een flink versterkt elftal aan tegen NEC ? Eloy Room, Adam Maher, Sam Lammers, Dante Rigo en Pablo Rosario van het eerste elftal zijn beschikbaar voor het beloftenteam van trainer Dennis Haar ? Ook Kenneth Paal, Albert Gudmundsson en Armando Obispo, die met grote regelmaat met het eerste meetrainen, zijn inzetbaar tegen NEC ?

Abubakari

Well-known member
• Jong PSV treedt maandag met een flink versterkt elftal aan tegen NEC • Eloy Room, Adam Maher, Sam Lammers, Dante Rigo en Pablo Rosario van het eerste elftal zijn beschikbaar voor het beloftenteam van trainer Dennis Haar • Ook Kenneth Paal, Albert Gudmundsson en Armando Obispo, die met grote regelmaat met het eerste meetrainen, zijn inzetbaar tegen NEC •

Zegt vaak niks, AZ laatst met 6 eerste elftalspelers, thuis 2-2 tegen Telstar. Wat Forza AZ toen ook al zei, vaak kunnen ze zich niet echt motiveren voor dat soort potjes.

Janssen

Well-known member
En wij hebben daar uit volgens mij nog nooit gewonnen. Dit seizoen sowieso pas 2 uitwedstrijden gespeeld en 1 punt gehaald.

zwammy

Well-known member
Even een jaartje teruggerekend op Unibet. 1577,96 gewonnen op +- 500 inzet.

Niet verkeerd, vooral de laatste week is het lekker. Vandaag weer een pot van 95 euro :duim:

Joost

Well-known member
Ik sta bij Tubeke v Westerlo. Volgens mij is dit gigantisch gefixed.

Tubeke al met een paar rare verdedigende blunders en spelers die er vanslles aan doen om er maar met rood af te mogen.

SanMark.

Well-known member
Soms kun je een bookie vragen om je winst verlies te tonen ivm bv de belasting. Krijg jee tot op de cijfer wat je gedaan hebt. Tenminste dat kan bij de poker sites.

Bovenaan