Gokken op voetbalwedstrijden

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij de gewone papieren toto staat Ipswich wel heel hoog voor een thuiszege op Brentford. Zelfs met handicap nog 1,50.
 

SanMark.

Well-known member
Voor komend weekend.

Lille over 5.5 corners.

Eerste thuiswedstrijd hadden ze 15 corners en volle pressie over heel het veld.
Eerste uitwedstrijd was het team geen schim van de week ervoor, bij rust stonden ze op 1 corner en na een achterstand drie wissels en een rode kaart van de keeper kwamen ze nog uit op 5 corners.

Ik verwacht nu weer een Lille wat er thuis vol opklapt dus 5.5 corners voor 1.81 lijkt mij zeer mooi.
Wedstrijd is pas zondag, maar ik zou ook adviseren om net voordat de wedstrijd begint om de 6.5 en 7.5 te pakken. Quotes zijn daar nog niet van bekend.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had $%#$%%% bij Heerenveen - Heracles X/X (HT/FT) ingevuld en dat had me in combinatie met drie andere duels 323 euro opgeleverd... Da's wel heel erg kut hoor.
 

SanMark.

Well-known member
Leuke lange termijn bet.

Huntelaar scoort meeste goals bij Ajax 7.5
Real kamp 1.62
Juve kamp 1.8
Golden state kamp 1.55
Lewandowski topscoorder 2.25
Nec kamp 2.1

Voor 10 of zo kun je circa 1600 winnen .
 

SanMark.

Well-known member
Op Unibet staat Huntelaar op 3,50.

Ja zover is hij al gezakt.

Gister had ik hem voor 9x in een rijtje en vandaag in 4 verschillende rijtjes voor 7x

Hij zal nog wel verder zakken de komende dagen als de transfer van Dolberg echt concreet word.
 

Abubakari

Well-known member
Ik werk er (op dit moment ook daadwerkelijk) vlakbij, het stinkt echt gigantisch in de stad, we hebben nog steeds alle ramen dicht. Ze zijn ook nog steeds aan het nablussen. Ik wilde vanochtend om half 8 na mijn dienst even een kijkje nemen, hou wel van fikjes, maar dat was niet mogelijk.
 

SanMark.

Well-known member
Voor de mensen met wat tijd en vaak achter de computer.

Scan echt de live bets waar je corners kunt zetten.

Waar moet je op letten.

Stel dat de favoriet achter of gelijk staat , dan ga je daar corners op betten.

Laatste 15 a 20 minuten komen er dan zeer vaak minimaal 2 corners, en een over 1.5 corner doet het laatste kwartier meestal circa 2x soms zou je 2.5 ook kunnen nemen die dan 3.6 staat.

Deze bets gaan zo vaak goed. Als ze al fout gaan is het vaak omdat de favoriet scoort en dan zie je dat gelijk terug in de corners.
 
Bovenaan