SanMark.
Well-known member
Was er veel te winnen? Atletiek blijf ik toch met dit soort onderdelen link vinden.
Op William Hill stond ze 2.75 .
Was er veel te winnen? Atletiek blijf ik toch met dit soort onderdelen link vinden.
Dat zijn dan single bets neem ik aan?Gisteren een uitstekende dag gehad met wedstrijden om de corners te spelen van de club die achterstaat.
Kijk er het rijtje van gisteren maar op na.
Arsenal
ADO
Rennes
Nice
Ik kan hier geen echte tips over geven maar wel adviseren om eens te gaan kijken als een club achter staat om de corners in de gaten te houden.
Bv de laatste 15 minuten staat 2 extra corners vaak rond de 2x en de laatste 5 minuten staat 1 corner op circa 2.8 tot 3.3 zeker als je de wedstrijd volgt en weet dat er nog 4 a 5 minuten blessuretijd bijkomt is het interessant om dan te gaan zetten.
Jorge Wilstermann staat op 5.75. Spelen uit tegen club Bolivar, die staan onderaan met een doelsaldo -5
Ja of als ze te gelijk moeten kun je proberen om het te combineren.Dat zijn dan single bets neem ik aan?
Real staat op 3,35 vanavond, dat is ook wel een gokje waard.
Voor de snelle gokker.
Lille start om 15.00 uur.
5.5 corners 2.04
6.5 corners 2.9
Succes
Lol.
In Bolivia is er sprake van enorm veel thuis voordeel.
Daarnaast is die competitie pas een wedstrijd of 3 a 4 onderweg.
Toevallig heb ik 2 man in de app die zich veel bezig houden met Zuid Amerikaans voetbal, en ook Boliviaans voetbal dus.
Die adviseren daar om nooit 1 x 2 te spelen maar altijd de overs qua doelpunten.
Want er word wel veel gescoord.
Had je iets eerder kunnen vertellen dan
Er zat maar 3 minuten tussen.
Had m gisteren al gezet.