Gokken op voetbalwedstrijden

SanMark.

Well-known member
Gisteren een uitstekende dag gehad met wedstrijden om de corners te spelen van de club die achterstaat.

Kijk er het rijtje van gisteren maar op na.

Arsenal
ADO
Rennes
Nice

Ik kan hier geen echte tips over geven maar wel adviseren om eens te gaan kijken als een club achter staat om de corners in de gaten te houden.

Bv de laatste 15 minuten staat 2 extra corners vaak rond de 2x en de laatste 5 minuten staat 1 corner op circa 2.8 tot 3.3 zeker als je de wedstrijd volgt en weet dat er nog 4 a 5 minuten blessuretijd bijkomt is het interessant om dan te gaan zetten.

zwammy

Well-known member
Jorge Wilstermann staat op 5.75. Spelen uit tegen club Bolivar, die staan onderaan met een doelsaldo -5

Maasveld

Well-known member
Gisteren een uitstekende dag gehad met wedstrijden om de corners te spelen van de club die achterstaat.

Kijk er het rijtje van gisteren maar op na.

Arsenal
ADO
Rennes
Nice

Ik kan hier geen echte tips over geven maar wel adviseren om eens te gaan kijken als een club achter staat om de corners in de gaten te houden.

Bv de laatste 15 minuten staat 2 extra corners vaak rond de 2x en de laatste 5 minuten staat 1 corner op circa 2.8 tot 3.3 zeker als je de wedstrijd volgt en weet dat er nog 4 a 5 minuten blessuretijd bijkomt is het interessant om dan te gaan zetten.
Dat zijn dan single bets neem ik aan?

Real staat op 3,35 vanavond, dat is ook wel een gokje waard.

SanMark.

Well-known member
Jorge Wilstermann staat op 5.75. Spelen uit tegen club Bolivar, die staan onderaan met een doelsaldo -5

Lol.

In Bolivia is er sprake van enorm veel thuis voordeel.

Daarnaast is die competitie pas een wedstrijd of 3 a 4 onderweg.

Toevallig heb ik 2 man in de app die zich veel bezig houden met Zuid Amerikaans voetbal, en ook Boliviaans voetbal dus.

Die adviseren daar om nooit 1 x 2 te spelen maar altijd de overs qua doelpunten.

Want er word wel veel gescoord.

SanMark.

Well-known member
Dat zijn dan single bets neem ik aan?
Ja of als ze te gelijk moeten kun je proberen om het te combineren.

Maar meestal zet ik dan vol om single bv 50 euro per bet

Real staat op 3,35 vanavond, dat is ook wel een gokje waard.

Is zeker een mooie. Real is wel aardig klaar voor het nieuwe seizoen als je de Europese supercup zag in vooral de eerste helft.

SanMark.

Well-known member
Voor de snelle gokker.

Lille start om 15.00 uur.

5.5 corners 2.04
6.5 corners 2.9

Succes

Dat werd het dus ook niet.

Gelukkig een combi met Monaco 5.5 Spurs 6.5 en Lille 4.5 corners wel goed.

Dat maakt mijn dag bijna break even. Mocht Juve vanavond nog winnen word het zelfs een plusje.

Iemand bij mij in de app groep wint met 80 euro 10K

Hij had alle ere divisie wedstrijden meer dan 2.5 goals over elkaar gezet.

Dat is een fijne zondagavond.

zwammy

Well-known member
Lol.

In Bolivia is er sprake van enorm veel thuis voordeel.

Daarnaast is die competitie pas een wedstrijd of 3 a 4 onderweg.

Toevallig heb ik 2 man in de app die zich veel bezig houden met Zuid Amerikaans voetbal, en ook Boliviaans voetbal dus.

Die adviseren daar om nooit 1 x 2 te spelen maar altijd de overs qua doelpunten.

Want er word wel veel gescoord.

Had je iets eerder kunnen vertellen dan :)

SanMark.

Well-known member
Niet dat ik de wijsheid in pacht heb. Kost toch allemaal geld maar sommige dingen kan net wat mee zijn.

Abubakari

Well-known member
Verder nergens om, maar d? gratis geld tip van de week had je ook wel even mogen plaatsen, HSV moest weer in de beker tegen een club uit de onderbond.

Bovenaan