SuikerBrood
Well-known member
Klinkt allemaal vermoeiend. Geen idee wat het met rassenongelijkheid te maken heeft verder.
Wiskunde schijnt de oorzaak te zijn van die ongelijkheid. De wiskunde staat namelijk helemaal vast, en dat is discriminatie...Klinkt allemaal vermoeiend. Geen idee wat het met rassenongelijkheid te maken heeft verder.
Klopt. Die vinden feiten racistisch...De rasechte (pun intended) filosofen zetten altijd toch al vraagtekens bij vaststaande feiten zoals wiskunde?
Nooit geweten dat jij zo naiëf bent.Vandaag zijn bodycam beelden van de George Floyd arrestatie op Youtube beland. Als ze die nou meteen geopenbaard hadden was er helemaal geen BLM geweest. Er was geen racistisch motief, het was een doodnormale arrestatie van een tot op het bot gedrogeerde mafklapper die vervolgens escaleerde door de maniacale staat waarin hij verkeerde. Next.
Vandaag zijn bodycam beelden van de George Floyd arrestatie op Youtube beland. Als ze die nou meteen geopenbaard hadden was er helemaal geen BLM geweest. Er was geen racistisch motief, het was een doodnormale arrestatie van een tot op het bot gedrogeerde mafklapper die vervolgens escaleerde door de maniacale staat waarin hij verkeerde. Next.
Ze hadden inderdaad beter een kogel kunnen gebruiken. Dat was effectiever geweest.
Dit dus.Je bent echt wel helemaal van het padje af als je minutenlang met je knie op iemands nek gaat zitten terwijl deze man 'I can't breathe' roept. Zelfs bij een gedrogeerde crimineel.
Jij denkt dat de man rustig was blijven zitten?Dit dus.
Sowieso, zodra de verdachte geboeid is en niks meer kan doen, kan je hem/haar gewoon rustig laten zitten...
Totaal overdreven (typisch Amerikaans zou ik bijna zeggen) machtsvertoon van die politie-agent.
ALs je geboeid bent (desnoods ook aan je voeten) kan je niet zo veel meer lijkt me.Jij denkt dat de man rustig was blijven zitten?
ALs je geboeid bent (desnoods ook aan je voeten) kan je niet zo veel meer lijkt me.
Ze hadden inderdaad beter een kogel kunnen gebruiken. Dat was effectiever geweest.
Waarom zouden ze verwijderd moeten worden?Waarom blijven dit soort teksten staan?