[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Ja uhm….ff serieuze vraag, weet iemand hoe deze kerel zich ontwikkeld in Duitsland ?
Want 10 miljoen, en we moeten nog meer uitgeven én het is niet dat we Rockefeller zijn. Ook al gaat er 1 of 2 spelers exit dan nog is dit veel geld.
Hij is in Duitsland volgens mij wel een stuk beter geworden. Heeft ook een tijdje tegen Oranje aan geschuurd. Alleen blijkt hij nog steeds met veel blessures te kampen, dus dat is een gok.
 

Raul

Well-known member
Mané wilde wachten na de finale, maar dat hij vertrekt is helemaal zeker. Wordt het Bayern?
 

Batigoal

Well-known member
Mané wilde wachten na de finale, maar dat hij vertrekt is helemaal zeker. Wordt het Bayern?
Waarschijnlijk en dan zou Lewandowski naar Barcelona gaan. Die gaan dan heel veel geld kwijt zijn aan een 34-jarige, maar goed dat past wel een beetje in het Barça-beleid.

De situatie bij Liverpool wordt ook interessant; Mané weg, Salah en Firmino hebben een contract dat nog maar een jaar doorloopt, waarbij Salah al heeft aangegeven niet te willen verlengen.
 

Raul

Well-known member
Waarschijnlijk en dan zou Lewandowski naar Barcelona gaan. Die gaan dan heel veel geld kwijt zijn aan een 34-jarige, maar goed dat past wel een beetje in het Barça-beleid.

De situatie bij Liverpool wordt ook interessant; Mané weg, Salah en Firmino hebben een contract dat nog maar een jaar doorloopt, waarbij Salah al heeft aangegeven niet te willen verlengen.
Ja, en een Lewandowski die een fortuin aan salaris gaat eisen uiteraard. En dat voor een 34-jarige.

Bij Liverpool wordt het zeker een interessante zomer, maar eerlijk gezegd ben ik geen fan van Salah en Firmino. Daarmee zeg ik ook dat zij wel te vervangen zijn. Het is in mijn ogen Mané die niet te vervangen is. In mijn ogen is hij te bepalend. Daar gaat Liverpool echt problemen mee krijgen.

Dus de geruchten kunnen weer verder…
 

Maasveld

Well-known member
Mané wilde wachten na de finale, maar dat hij vertrekt is helemaal zeker. Wordt het Bayern?
Het zou zomaar eens een soort van ruil kunnen worden. Liverpool schijnt Gnabry als vervanger te willen aantrekken. Aangezien hij nog maar een contract van 1 jaar heeft zou Bayern ook willen meewerken aan een transfer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Batigoal

Well-known member
Ronaldo zou willen proberen om met zijn Real Valladolid zowel Marcelo als Dani Alves te willen halen. Dat zou wel geinig zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Er staan nog een paar mooie, grote buitenlandse transfers te wachten. Zo lijkt Raheem Sterling naar Chelsea te gaan. En mogelijk komt daar nog Cristiano Ronaldo bij nu Chelsea eigenlijk de enige serieus geïnteresseerde club lijkt.

De transfer van Matthijs de Ligt naar Bayern München lijkt ook steeds reëler te worden. Het zou voor hem een goede stap zijn. Zijn sterke punt, voetballend opbouwen, wordt in Duitsland waarschijnlijk iets beter gewaardeerd dan in Italië.

Daarnaast is Memphis Depay wel klaar bij Barcelona. Met name Tottenham zou het wel zien zitten om hem te halen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Laat de Ligt maar lekker vertrekken naar Bayern voor 80M ofzo, krijgen we ook weer 3 en dan kunnen we Brobbey halen voor 40 miljoen.
 

ALenstra

Well-known member
Voormalig SC Heerenveen speler Morten Thorsby waarschijnlijk van Sampdoria naar Union Berlin voor 3.8 miljoen.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Georginio Wijnaldum mogelijk op huurbasis naar AS Roma dat ook de mogelijkheid heeft om hem definitief over te nemen.
 
Bovenaan