[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Ze hebben Dzeko toch al?
Ze willen sowieso nóg een spits erbij (misschien omdat Lautaro waarschijnlijk ook nog vertrekt?). Zapata wordt trouwens ook genoemd. Maar de naam Weghorst komt van Di Marzio, dus dat gerucht moeten we wel serieus nemen!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lautaro blijft wel denk ik. Weghorst zal dan een soort stand-in moeten worden voor Dzeko denk ik.

Inter heeft natuurlijk ook veel last van Corona en daarom ook de goedkope Dzeko ipv Zapata. Denk dat Inter nog wel een paar spelers gaat lozen, zoals Nainggolan vorige week.
 

Batigoal

Well-known member
Ze hebben vooral last van eigenaar Suning Holdings die nog honderden miljoenen aan onbetaalde leningen open heeft staan die ze niet terug kunnen betalen. Daarom mogen alle overbetaalde vedetten weg; ook Alexis Sanchez, Vidal, Perisic en Hamdanovic staan in de etalage begrijp ik.
 

Batigoal

Well-known member
Real Madrid heeft een bod van 160 miljoen euro op Kylian Mbappé gedaan.

Man City zou volgens L'Equipe de nieuwe club van Cristiano Ronaldo worden.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Dat zou wel verklaren waarom City voor Ronaldo wil gaan. Ze zouden een geldbedrag plus verdediger Laporte naar Juventus willen sturen.
 

Batigoal

Well-known member
Mocht Mbappé vertrekken bij PSG, dan willen ze Richarlison halen als vervanger. Diens zaakwaarnemer zit nu al in Parijs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maakt toch niet heel veel uit of je nou in het zonnetje op de bank in Cadiz of Barcelona zit?
 

Batigoal

Well-known member
Lol, Newcastle gaat waarschijnlijk voor zo'n €30 miljoen spits Chris Wood halen. Dan is Luuk de Jong zeker 100 miljoen waard.
 
Bovenaan