[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Borussia Dortmund is na het slechte nieuws over Sebastian Haller toch weer op zoek naar een nieuwe spits. Memphis Depay zou nu het volgende doelwit zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hebben harder salarisbudget nodig dan transferbudget. Goed afgedwongen door Memphis.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Casemiro naar United schijnt in een afrondende fase te zijn. De speler zelf wil graag en United wil flink betalen. Vind ik van alle spelers die deze window aan United gelinkt zijn wel één van de beste. Wel alweer 30 jaar (ik schrok toen ik dat las. Ik word zelf ook echt oud. Voor mijn gevoel is hij 24 ofzo), dus daar heb je nog maar een paar jaar echt wat aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou het van Perez weer ijzersterk vinden. Goede voetballer, zeer succesvol geweest en dan weer op een mooi moment kunnen doorselecteren terwijl je er nog een mooie transfersom voor terugkrijgt. In het begin ga je er natuurlijk op achteruit, maar voor de toekomst kun je weer een andere speler gaan inpassen. Ik zou Valverde van die rechterflank halen en op de plek van Casemiro zetten en dan op de rechterflank een nieuwe speler halen. Antony voor 100 miljoen of zo.
 

Batigoal

Well-known member
Gaan nog 2 bizarre weken worden met Man Utd. Die schijnen echt op alles te bieden wat los en vast zit. Belooft mooi spektakel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zou het van Perez weer ijzersterk vinden. Goede voetballer, zeer succesvol geweest en dan weer op een mooi moment kunnen doorselecteren terwijl je er nog een mooie transfersom voor terugkrijgt. In het begin ga je er natuurlijk op achteruit, maar voor de toekomst kun je weer een andere speler gaan inpassen. Ik zou Valverde van die rechterflank halen en op de plek van Casemiro zetten en dan op de rechterflank een nieuwe speler halen. Antony voor 100 miljoen of zo.
Ze zouden Bruno Guimaraes van Newcastle als vervanger willen halen.
 

Batigoal

Well-known member
Nogal veel geld voor een spits waarvan je toch nog wat meer verwacht dan dat hij bij Sociedad heeft laten zien.

Ook nogal veel geld: de transfersom voor Wesley Fofana van Leicester City naar Chelsea zou volgens de geruchten weleens het transferrecord voor een verdediger van Harry Maguire kunnen verbreken.
 

Batigoal

Well-known member
Nottingham Forest haalt Renan Lodi van Atletico Madrid. Daar komen waarschijnlijk nog Willy Boly en Serge Aurier bij. Dan zou de teller staan op 20 nieuwe spelers deze transferperiode.
 

Maasveld

Well-known member
:cool: zou mogen vertrekken bij Celtic, een flink aantal clubs is geïnteresseerd. De vraagprijs is 9 miljoen, dat mag nog wel wat omhoog natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Het lijkt erop dat Karim Benzema transfervrij gaat vertrekken bij Real Madrid en Al-Ittihad zijn volgende bestemming wordt. Ik verwacht dat de komende tijd een aantal sterren op leeftijd de overstap gaan maken naar de Saudi Pro League.
 
Bovenaan