Heerenveen is bezig met een Deense rechtsback, die momenteel op het EK-21 speelt. Dat laat dus 3 namen over, maar toch weet niemand nog zeker wie het nou is.
Lamprou, Mulder, Ruiter. Dat zijn op zich geen verkeerde reservekeepers aangezien ze transfervrij zijn.
Snap alleen niet dat Vitesse in Pasveer een nieuwe eerste doelman ziet. Is een stabiele keeper, maar geen topper en zeker niet voor de lange termijn.
Als Vitesse zou ik dan voor Ruiter gaan.
Goed spelertje hoor! Groningen is lekker bezig zeg!
Ze zijn weer gedegradeerd he.Deze aanwinsten bij NEC, samen met Guus Joppen, zijn volgens mij nu al nuttiger dan het hele zwikkie uit alle windstreken waarmee ze vorig jaar degradeerden.
Te Wierik is prima verdediger. Warmerdam zie ik op termijn doorgroeien richting top Nederland. Kane was bij NEC altijd goeie opkomende rechtsback. En die Japanner daar gaan we van smullen. Tibbling blijft trouwens en Mahi is ook nog niet vertrokken. Ik zie FC Groningen serieus in de subtop eindigen komend seizoen.Vind je? Begois, Te Wierik, Warmerdam, een onbekende Japanner en Kane. Terwijl Linssen, Tibbling en ik kan me zo voorstellen Mahi waarschijnlijk vertrekken.
Ze zijn weer gedegradeerd he.