[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Lamprou, Mulder, Ruiter. Dat zijn op zich geen verkeerde reservekeepers aangezien ze transfervrij zijn.

Snap alleen niet dat Vitesse in Pasveer een nieuwe eerste doelman ziet. Is een stabiele keeper, maar geen topper en zeker niet voor de lange termijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lamprou, Mulder, Ruiter. Dat zijn op zich geen verkeerde reservekeepers aangezien ze transfervrij zijn.

Snap alleen niet dat Vitesse in Pasveer een nieuwe eerste doelman ziet. Is een stabiele keeper, maar geen topper en zeker niet voor de lange termijn.

Mulder is miljonair geworden in Wales.

Er is nog geen naam bekend nee. Goed teken.
 

Unregistere

Well-known member
Kevin Jansen heeft ADO Den Haag verlaten. Hij vervolgt zijn loopbaan bij NEC, omdat ADO te lang wachtte met het aanbieden van een nieuw contract.

De nieuwe directeur 'Remco de Rosser' is dus lekker bezig met het neerzetten van het nieuwe NEC, nadat hij eerder al Achahbar op huurbasis naar Nijmegen haalde.

En de pandaberen op het shirt volgend seizoen, mooi hoor. Morgen presentatie van het nieuwe tenue onder toeziend oog van Xing Ya en Wu Wen!
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Deze aanwinsten bij NEC, samen met Guus Joppen, zijn volgens mij nu al nuttiger dan het hele zwikkie uit alle windstreken waarmee ze vorig jaar degradeerden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kevin Jansen is wel een prima middenvelder. Opmerkelijk dat ze hem hebben kunnen strikken.
 

Abubakari

Well-known member
FC Groningen overweegt Todd Kane (ook bij NEC gespeeld) van Chelsea te huren las ik vandaag in het DVHN. Sterker nog, hij is al gehuurd lees ik net. Is een rechtsback.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij NEC deed hij het volgens mij wel prima. Lijkt mij een goede aanwinst voor FC Groningen.
 

Eresd?g?

Banned
Vind je? Begois, Te Wierik, Warmerdam, een onbekende Japanner en Kane. Terwijl Linssen, Tibbling en ik kan me zo voorstellen Mahi waarschijnlijk vertrekken.
Te Wierik is prima verdediger. Warmerdam zie ik op termijn doorgroeien richting top Nederland. Kane was bij NEC altijd goeie opkomende rechtsback. En die Japanner daar gaan we van smullen. Tibbling blijft trouwens en Mahi is ook nog niet vertrokken. Ik zie FC Groningen serieus in de subtop eindigen komend seizoen.
 
Bovenaan