[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
 

Batigoal

Well-known member
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.

Volgens de verhalen is dat wel een goed talent, dus dat zou leuk zijn. Maar er is geloof ik wel sprake dat hij pas vanaf januari aansluit als hij 18 is?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.

Zal je net zien dat het de verkeerde helft is. Joegoslavische maffia etc.
 

Eresd?g?

Banned
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Speelde volgens mij op jeugd EK met Macedoni?.
 

Maasveld

Well-known member
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Pff, gaan we het hier ook al over E-sporters hebben?
 

Unregistere

Well-known member
Oussama Tannane volgens het altijd betrouwbare Lions d'Atlas in de belangstelling van Ajax.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ex-jeugdspeler van Ajax. Speelt nu in Frankrijk. Daarvoor voor Heracles gespeeld.
 

delmaestro

Well-known member
Bryan Linssen ondergaat vandaag de medische keuring. Is daarna als het goed is de 5e versterking voor Vitesse na Bruns, Serero, Matavz en Chelsea huurling Dabo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komt er achterin nog wat bij met het vertrek van Leerdam en Diks?
 

delmaestro

Well-known member
Ben je tot dusverre tevreden met de transferzomer?

Ik ben op zich heel erg tevreden met de manier waarop er gericht naar versterkingen wordt gezocht. Er wordt hoger ingezet op ervaring en minder op jong talent, daar gaan ze meer naar de eigen opleiding kijken. Bruns, Serero, Matavz zijn redelijk gearriveerde namen voor een club als Vitesse. Ze zijn eigenlijk telkens transfervrij of voor een kleine fooi opgehaald. De teller qua huurlingen staat pas op ??n. En dit alles ruim voor de start van het nieuwe seizoen. Ja ik ben zeker tevreden. Los van wat er komen gaat, staat er nu al een basis die in mijn ogen meer dan redelijk is:

Room
Dabo - Kashia - v.d. Werff - B?ttner
Serero
Bruns - Foor
Rashica - Matavz - (Linssen)
 

delmaestro

Well-known member
Komt er achterin nog wat bij met het vertrek van Leerdam en Diks?

Alleen pas de huurling Dabo. Dat is gehuurd jong talent, en eigenlijk zou daar wat bij moeten. We hebben buiten de basis die ik hierboven noemde, ook nog Kruiswijk, maar daar kun je niet rechts, maar alleen op de linkerkant wat mee schuiven op de positie van (linker) centrale verdediger en linksback. Met B?ttner kun je eventueel ook verder naar voren schuiven. Ik ga er voor het gemak even van uit de berichten kloppen dat B?ttner weer topfit is, en gewoon een nuttige kracht kan zijn. Maar op rechts is het dus wat mager. Ook het opnieuw huren van Miazga als centrale verdediger lost dat niet op. Dus op rechtsback hoop ik zeker nog wel op iets erbij...
 

Pascallovic

Well-known member
Er gaan geruchten over een vertrek van Room en dat Pasveer zijn vervanger zou worden. Dat zou toch een verzwakking zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. De droom om kampioen te worden heeft Vitesse wel definitief laten varen.
 
Bovenaan