Wolfje een persoonlijkheid? Mwoah.....Op zijn periode bij FC Groningen na nergens gepresteerd. Altijd afwachten of het wat wordt, verschil tussen hem en van Wolfswinkel is dat die laatste nog wel persoonlijkheid had. Matavz is gewoon een dooie.
Wolfje een persoonlijkheid? Mwoah.....Op zijn periode bij FC Groningen na nergens gepresteerd. Altijd afwachten of het wat wordt, verschil tussen hem en van Wolfswinkel is dat die laatste nog wel persoonlijkheid had. Matavz is gewoon een dooie.
Stoer kijken wordt tegenwoordig vaak gerelateerd aan persoonlijkheid.Wolfje een persoonlijkheid? Mwoah.....
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Speelde volgens mij op jeugd EK met Macedoni?.Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Eind september wordt hij 18.Volgens de verhalen is dat wel een goed talent, dus dat zou leuk zijn. Maar er is geloof ik wel sprake dat hij pas vanaf januari aansluit als hij 18 is?
Pff, gaan we het hier ook al over E-sporters hebben?Elif Elmas, 17 jar, Macedonisch international, werd gisteren op sociale media gezien in een Heerenveen shirt en hij speelde FIFA met Heerenveen. Ik ben benieuwd... ik ken 'm alleen van naam, maar blijkbaar zit half Europa achter hem aan.
Wie is dat?Ouassama Tannane volgens het altijd betrouwbare Lions d'Atlas in de belangstelling van Ajax.
Bryan Linssen ondergaat vandaag de medische keuring. Is daarna als het goed is de 5e versterking voor Vitesse na Bruns, Serero, Matavz en Chelsea huurling Dabo.
Ben je tot dusverre tevreden met de transferzomer?
Komt er achterin nog wat bij met het vertrek van Leerdam en Diks?
Ook dom van PSV overigens, moeten ze zelf weer achter een reserve keeper aan. Dat ze maar bij Lamprou mogen uitkomen.Zeker. De droom om kampioen te worden heeft Vitesse wel definitief laten varen.