[Geruchten] Binnenlandse geruchten

delmaestro

Well-known member
Bij Vitesse gaat het hardnekkige gerucht dat ze Luc Castaignos willen aantrekken als vervanger van Van Wolfswinkel. Lijkt me een kleine achteruitgang. Maakte op mij altijd de indruk dat er heel veel talent in de benen zat, maar iets te weinig grijze massa in de bovenkamer.
 

SanMark.

Well-known member
Bij Vitesse gaat het hardnekkige gerucht dat ze Luc Castaignos willen aantrekken als vervanger van Van Wolfswinkel. Lijkt me een kleine achteruitgang. Maakte op mij altijd de indruk dat er heel veel talent in de benen zat, maar iets te weinig grijze massa in de bovenkamer.

Lijkt mij een uitstekend alternatief voor RvW.
 

Unregistere

Well-known member
Roland Bergkamp (transfervrij) is in principe rond met RKC Waalwijk. Naar verwachting komende week ergens de offici?le presentatie. Komt over van Sparta Rotterdam.
 

zwammy

Well-known member
Zwammy zal teleurgesteld zijn, maar Lamprou komt niet naar Breda.

Daar hebben ze toch ook helemaal geen interesse in gehad? Hoorde hem iets zeggen dat het echt onmogelijk was om als Tilburger naar Breda te gaan. Nadat mr WII naar NAC is geweest kan dat Grieks opdondertje dat ook wel hoor. Maar we hebben Bertrams gehaald las ik vanmorgen. 2 beginnende keepers die voor de 1e plek onder de lat gaan. Vermoed dat Bertrams gaat winnen.
 

Batigoal

Well-known member
Woutje Weghorst wordt mogelijk de nieuwe spits van promovendus Hannover 96.

Daarnaast lijkt Mike Havenaar terug te keren naar Japan. Het ambitieuze Vissel Kobe wil hem kopen, nadat het al eerder o.a. Lukas Podolski vastlegde.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen is bezig met een Deense rechtsback, die momenteel op het EK-21 speelt. Dat laat dus 3 namen over, maar toch weet niemand nog zeker wie het nou is.
 
Bovenaan