Is dat de vrouwelijke versie van Bruno?
Nee dat is de autocorrectie. Bryan heet hij.
Is dat de vrouwelijke versie van Bruno?
Wilde net zeggen. Dat vond ik zelf altijd een prima voetballer die op termijn een veel hoger niveau zou kunnen spelen. Op een of ander manier is dat er nooit uitgekomen. Volgens mij laat zijn gedrag weleens te wensen over.
Drenthe mg:
NEC raakt zijn aanvoerder kwijt; Gregor Breinburg is rond met LA Galaxy. NEC wil wel eerst een vervanger halen en daarvoor zou Simon Thern van Heerenveen in beeld zijn.
VVV wil Gedion Zelalem van Jong Arsenal huren. Borussia Dortmund heeft ook interesse, dus hij zal wel redelijk kunnen ballen.
Ik zou Boere doen. Die zit lekker in een flow.
Als het een verdediger is maakt dat natuurlijk niet uit. Ik ken hem niet, maar als ie het van zijn aanvallende kwaliteiten zou moeten hebben, dan schiet je er niet zoveel mee op.De eerste versterking voor Roda moet iemand worden die al langer op het wensenlijstje staat; Beni Badibanga. Dat klinkt heel exotisch maar is gewoon een speler van Standard Luik. Was daar vorig seizoen regelmatig basisspeler maar kwam er dit seizoen weinig aan te pas. Alleen zijn scorend vermogen baart me zorgen; in 21 duels in de Pro League 1 doelpunt en geen assists.
maar als ie het van zijn aanvallende kwaliteiten zou moeten hebben, dan schiet je er niet zoveel mee op.