[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Wilde net zeggen. Dat vond ik zelf altijd een prima voetballer die op termijn een veel hoger niveau zou kunnen spelen. Op een of ander manier is dat er nooit uitgekomen. Volgens mij laat zijn gedrag weleens te wensen over.
 

Joost

Well-known member
Wilde net zeggen. Dat vond ik zelf altijd een prima voetballer die op termijn een veel hoger niveau zou kunnen spelen. Op een of ander manier is dat er nooit uitgekomen. Volgens mij laat zijn gedrag weleens te wensen over.

Is een aantal seizoen vaste waarde geweest bij Zulte-Waregem en zou eigenlijk naar Leeds gaan afgelopen zomer. Wil nu speelminuten maken omdat hij na de mislukte transfer zichzelf niet meer in de basis kon spelen. Yannis heeft al regelmatig geklaagd over Peppie dus Verboom zal zeker zijn kans krijgen.
 

zwammy

Well-known member
NAC uiteraard, andere clubs boeien me niet. Hopelijk een lachwekkend gerucht maar bij ons weet je het natuurlijk nooit.
 

Batigoal

Well-known member
NEC raakt zijn aanvoerder kwijt; Gregor Breinburg is rond met LA Galaxy. NEC wil wel eerst een vervanger halen en daarvoor zou Simon Thern van Heerenveen in beeld zijn.

Helaas voor Breinburg worden NEC en LA Galaxy het maar niet eens over de transfersom, waardoor de transfer dreigt af te ketsen. Je zou toch zeggen dat LA Galaxy wel een aardige transfersom zou willen neertellen voor de opvolger van Stevie Gerrard. Saillant detail is dat vorig jaar de transfer van destijds NEC-aanvoerder Rens van Eijden naar Dinamo Moskou in de winter afketste.
 

Maasveld

Well-known member
VVV wil Gedion Zelalem van Jong Arsenal huren. Borussia Dortmund heeft ook interesse, dus hij zal wel redelijk kunnen ballen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou Boere doen. Die zit lekker in een flow.

Ik vraag me wel af of Boere het zo goed gaat doen bij een andere club. Hij heeft bij zijn vorige clubs niet overtuigd. Parzyszek ben ik persoonlijk wel fan van, al zal hij alleen komen als Havenaar vertrekt.
 

Joost

Well-known member
De eerste versterking voor Roda moet iemand worden die al langer op het wensenlijstje staat; Beni Badibanga. Dat klinkt heel exotisch maar is gewoon een speler van Standard Luik. Was daar vorig seizoen regelmatig basisspeler maar kwam er dit seizoen weinig aan te pas. Alleen zijn scorend vermogen baart me zorgen; in 21 duels in de Pro League 1 doelpunt en geen assists.
 

Pascallovic

Well-known member
De eerste versterking voor Roda moet iemand worden die al langer op het wensenlijstje staat; Beni Badibanga. Dat klinkt heel exotisch maar is gewoon een speler van Standard Luik. Was daar vorig seizoen regelmatig basisspeler maar kwam er dit seizoen weinig aan te pas. Alleen zijn scorend vermogen baart me zorgen; in 21 duels in de Pro League 1 doelpunt en geen assists.
Als het een verdediger is maakt dat natuurlijk niet uit. Ik ken hem niet, maar als ie het van zijn aanvallende kwaliteiten zou moeten hebben, dan schiet je er niet zoveel mee op.
 

Batigoal

Well-known member
Badibanga stond in de jeugd van Standard geloof ik wel bekend als talent, maar op het hoogste niveau heeft hij moeite om zich te onderscheiden. Ik ben er niet zo van onder de indruk, maar de concurrentie is bij Standard vaak wel groot en veel geduld met talent hebben ze daar niet. Wellicht dat dit bij Roda JC beter gaat.
 
Bovenaan