[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Abubakari

Well-known member
In de voetbalquiz kwam Nidal Hammaoui tevoorschijn, voldoet (ook) aan Sparta, Roda, Zweden. En is 26. Maar goed, voor hetzelfde geld is dat puur toeval en is hij de onschuld zelve.
 

Joost

Well-known member
een 26-jarige voetballer met een dubbele nationaliteit die speelde bij de jeugd van Sparta, Roda en een Zweedse club.

Dan kijken we toch naar jou voor het antwoord.
Nidal S. Volgens de Limburger.

Zijn naam zegt mij ook helemaal niets maar hij heeft enkel een paar duels in Jong Roda gespeeld;

 

Pieros

Active member
Jasper Cillessen wordt gelinkt aan Las Palmas.
Zou een win win situatie zijn. Hij is wel klaar in Nederland met alle commotie die er is geweest en bij NEC zou groot talent Roefs zijn kans krijgen als eerste doelman. En NEC vangt nog wat geld en hoeft het grote salaris niet meer te betalen.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor, nog even afbouwen op een lekker Spaans eiland en op prima niveau keepen. Zou het wel leuk vinden als hij dat doet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft hij een contract bij Burnley tot 2025, dus moet er minimaal 6 miljoen betaald worden.
 

Abubakari

Well-known member
Weghorst… Denk je dat je alle ellende hebt gehad (nou ja, eigenlijk denk ik dat niet). Hopelijk gewoon weer een gerucht van klikbeet.com.
Daarnaast heb je Brobbey, Rijkhof en Akpom, wat moet je met Weghorst?
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Weghorst… Denk je dat je alle ellende hebt gehad (nou ja, eigenlijk denk ik dat niet). Hopelijk gewoon weer een gerucht van klikbeet.com.
Daarnaast heb je Brobbey, Rijkhof en Akpom, wat moet je met Weghorst?
Staat letterlijk in het artikel dat Ajax gaat proberen Akpom te verkopen voor veel geld en dan is Weghorst een relatief goedkope vervanger.
 

Abubakari

Well-known member
Staat letterlijk in het artikel dat Ajax gaat proberen Akpom te verkopen voor veel geld en dan is Weghorst een relatief goedkope vervanger.
Ik heb het artikel in het AD niet gelezen, wordt hier ook niet naar gelinkt. Dit soort spelers halen geeft mij Feyenoord in zijn magere jaren vibes. Die haalden ook vaak spelers dat je dacht wat moeten ze er mee?
 

Pieros

Active member
NEC is bezig om Marquez terug te halen naar Nijmegen, na een mindere periode bij Nürnberg. Hij zou eerst een jaar gehuurd worden + optie tot koop.
Dit zou wellicht kunnen betekenen dat ze kijken of ze Sandler kunnen verkopen.
 
Bovenaan