Janssen
Well-known member
Dat ook. Labylle kan de Eredivisie helemaal niet aan en MVV heeft niet eens een elftal.
Jullie weten dat wij Roel Janssen op linksback hadden staan he?
Handig voor trainingspartijtjes en als aanspreekpunt voor de supporters in de kroegen.Ik neem aan dat die zometeen transfervrij is? Of gaan jullie die echt inschrijven voor de Eredivisie.
Pasveer is echt zo slecht niet hoor.Room staat voor een vertrek naar Everton. Hij gaat op zeker niet verlengen, en is dus volgend jaar zomer transfervrij. Door hem nu te verkopen, beuren we er nog wat voor.
Goed dat Vitesse hier al op had geanticipeerd. Waardeloos dat ze daarbij bij Pasveer zijn uitgekomen. In willekeurige volgorde van kwaliteit durf ik te stellen dat Jurjus, Van Leer, Ruiter en Mulder stuk voor stuk betere opties zijn...
Pasveer vindt zichzelf dan weer erg goed. Die snapt nog steeds niet waarom hij nooit voor Oranje geselecteerd is.Pasveer is echt zo slecht niet hoor.
Larsson heeft zich ziek afgemeld voor het trainingskamp van Heerenveen omdat hij weg wil. Heerenveen wil meewerken aan een transfer, maar het niet de eerste keer geloof ik dat Larsson zich onprofessioneel opstelt om weg te kunnen.
Dit heb je zelf verzonnen. Larsson staat op dit moment gewoon weer op het veld bij Heerenveen, maar was gister inderdaad ziek. Natuurlijk zit het erin dat hij weggaat, maar daar had gister niks mee te maken. Dat is wat andere mensen ervan maken en wat jij dan overneemt.
Iedereen is tegen Friesland en terecht.
Maar dan nog verwacht ik van jou beter. Die media moeten 'scoren'. Ik heb jou hoger zitten.:duim:
Gustafsson
Gustaffson
Antonia zingt rond in Sittard.
Enne, is het een beetje zuiver?Antonia zingt rond in Sittard.