[Geruchten] Binnenlandse geruchten

delmaestro

Well-known member
Room staat voor een vertrek naar Everton. Hij gaat op zeker niet verlengen, en is dus volgend jaar zomer transfervrij. Door hem nu te verkopen, beuren we er nog wat voor.

Goed dat Vitesse hier al op had geanticipeerd. Waardeloos dat ze daarbij bij Pasveer zijn uitgekomen. In willekeurige volgorde van kwaliteit durf ik te stellen dat Jurjus, Van Leer, Ruiter en Mulder stuk voor stuk betere opties zijn...
 

Eresd?g?

Banned
Room staat voor een vertrek naar Everton. Hij gaat op zeker niet verlengen, en is dus volgend jaar zomer transfervrij. Door hem nu te verkopen, beuren we er nog wat voor.

Goed dat Vitesse hier al op had geanticipeerd. Waardeloos dat ze daarbij bij Pasveer zijn uitgekomen. In willekeurige volgorde van kwaliteit durf ik te stellen dat Jurjus, Van Leer, Ruiter en Mulder stuk voor stuk betere opties zijn...
Pasveer is echt zo slecht niet hoor.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Larsson heeft zich ziek afgemeld voor het trainingskamp van Heerenveen omdat hij weg wil. Heerenveen wil meewerken aan een transfer, maar het niet de eerste keer geloof ik dat Larsson zich onprofessioneel opstelt om weg te kunnen.

Dit heb je zelf verzonnen. Larsson staat op dit moment gewoon weer op het veld bij Heerenveen, maar was gister inderdaad ziek. Natuurlijk zit het erin dat hij weggaat, maar daar had gister niks mee te maken. Dat is wat andere mensen ervan maken en wat jij dan overneemt.
 

Batigoal

Well-known member
Dit heb je zelf verzonnen. Larsson staat op dit moment gewoon weer op het veld bij Heerenveen, maar was gister inderdaad ziek. Natuurlijk zit het erin dat hij weggaat, maar daar had gister niks mee te maken. Dat is wat andere mensen ervan maken en wat jij dan overneemt.

Haha, niet gelijk zo aangevallen. Het is zoals Max aangeeft niet de eerste keer. Nogal wiedes als Hamstra in hetzelfde interview aangeeft dat Larsson waarschijnlijk vertrekt dat die link wordt gelegd en media dat overnemen. Zo werkt dat met transfernieuws. Welkom in de grote, boze wereld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar dan nog verwacht ik van jou beter. Die media moeten 'scoren'. Ik heb jou hoger zitten.:duim:
 

Joost

Well-known member
Roda zou dit weekend twee spelers presenteren. Gustafsson is de eerste.

Er is iemand die ingevoerd is bij Roda en soms hints plaatst, ook Gustaffson had hij gehint. Maar de hint voor de andere speler was '26'. En later zou het iets te maken hebben met ene Brouwers.

Brouwers > Gladbach > nr26; een jonge middenvelder met een exotische naam. Tsiy William Ndenge.
 
Bovenaan