[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Ook Ayoub vertrekt mogelijk bij FC Utrecht. Volgens VI is de middenvelder zelf al rond met Bursaspor. Als vervanger wil Utrecht dan Joey Veerman van FC Volendam halen. Op zich geen verkeerde vervanger, maar nagenoeg alle dragende spelers van vorig jaar zijn dan verdwenen.
 

Unregistere

Well-known member
Yassin Ayoub kan FC Utrecht verruilen voor Bursaspor. In dat geval zou Utrecht weer serieus werk willen maken van Volendam-talent Joey Veerman.
 

Batigoal

Well-known member
Die staat bij Standard bekend als een groot talent, in tegenstelling tot zijn twee broers. Dus ik denk dat dit om huren gaat.

Maar ik begrijp dat ook Roda JC in de race is?
 

zwammy

Well-known member
Standard wil dat hij bij Roda gestald word, zaakwaarnemer wil dat niet omdat die Vancamp al hebben. Ik denk dat vader niet weet dat wij Ambrose al hebben.

Er schijnt namelijk genoeg interesse te zijn in de jonge spits. Vader Mmaee legt uit: “Er is veel interesse. In Belgi?, maar ook in het buitenland. Vooral NAC Breda wil hem hebben, maar ik weet dat Standaard hem liever bij Roda JC stalt. Ik heb nog contacten bij Roda JC uit de tijd dat mijn oudste zoon, Jack, daar speelde. Het zou gek zijn als Roda JC ook interesse in hem heeft want ze hebben net Jorn Vancamp gehuurd van Anderlecht. Ryan heeft speeltijd nodig.”

Ik hoor het al, een eisende vader. Die kunnen we wel weer gebruiken na het debacle met Oosterwijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe zat dat met Oosterwijk ook alweer? Die was toch nog voor de eerste wedstrijd vertrokken, omdat NAC niet gelijk het hele elftal om hem heen ging bouwen?
 

Batigoal

Well-known member
Sam Larsson volgens AD mogelijk naar FC Metz? Dat is niet bepaald de club waar ik aan gedacht had.
 

zwammy

Well-known member
Hoe zat dat met Oosterwijk ook alweer? Die was toch nog voor de eerste wedstrijd vertrokken, omdat NAC niet gelijk het hele elftal om hem heen ging bouwen?

Die kwam van Twente 2 en vond zichzelf beter dan Dessers dus wilde niet op de bank zitten.
 

Miramar

Well-known member
Van Persie zal morgenavond vlak voor de deadline gepresenteerd worden bij Feyenoord als kers op de taart. Denk ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Geruchten] Binnenlandse geruchten

Van Persie zal morgenavond vlak voor de deadline gepresenteerd worden bij Feyenoord als kers op de taart. Denk ik.

Zou mooi zijn. Probleem is dat ze straks uit in Frankrijk spelen. Maar goed, Feyenoord weet wat zijn fysieke status is. Hij is bevriend met die fysiektrainer van Feyenoord. Van Bronckhorst kan met Advocaat bellen. Volgens mij zijn ze er persoonlijk wel uit. Alleen Fenerbahce moet groen licht geven.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zakaria Labyad zegt in de auto bij Andy dat hij de stap naar een Nederlandse topclub gaat maken. Mogelijk deze winter al. Ajax en PSV ligt wat mij betreft niet voor de hand, dus dan blijft Feyenoord over. Wat mij betreft is hij welkom! Kan hij mooi op '10' gaan spelen.
 
Bovenaan