Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

• CDA

Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

• D66

Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

• SP

Stemmen: 2 8,7%
  • GL

• CU en/of SGP

Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

• DENK

Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

• Lokale partij

Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Wiv: VOOR

• Wiv: TEGEN

Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
"Amsterdam is het zat, dat verklaart die 2 zetels voor ons".....dat betekent dus dat 43 je niet steunen.

vakx2.0

Banned
Vergeet het maar. Juist de winst van DENK is hoopgevend. Eindelijk laten nu meer mensen zich in met de democratie ipv aan de zijlijn te staan.

Dat bestrijd ik toch niet. Ik 'denk' alleen dat ze straks allemaal hun eigen partijtjes willen. Uiteindelijk zijn de Denk fractieleiders ook zelf zo begonnen. Van mij kan het niet genoeg versplinteren. Lekker democratisch.

JMD

Well-known member
Vergeet het maar. Juist de winst van DENK is hoopgevend. Eindelijk laten nu meer mensen zich in met de democratie ipv aan de zijlijn te staan.

Mooi dat men zich inlaat met de democratie ja, alleen 'aan het handje van Erdogan' vind ik nou niet heel mooi...

JMD

Well-known member
Van de NOS-site:
"Stembussen Overdinkel niet op slot
Het is de vraag of de stemmen in Overdinkel wel rechtsgeldig zijn. De stembussen voor de gemeenteraadsverkiezingen en het referendum zijn niet op slot gedaan. Komende vrijdag wordt bepaald of de stemmen gebruikt worden.

Een inwoner van Overdinkel ontdekte de fout van het stembureau en legde het vast met een verborgen camera. "Ik had 's ochtends al mijn stem uitgebracht in het verzorgingshuis Tiekerhook", vertelt Eldor van Feggelen tegen RTV Oost. "Mijn echtgenote ging pas 's avonds stemmen en ontdekte dat er geen slot op de stembus zat. Daarop ben ik teruggegaan om het te filmen. Als bewijs." "

Klunzen.

erka

Well-known member
Van de NOS-site:
"Stembussen Overdinkel niet op slot
Het is de vraag of de stemmen in Overdinkel wel rechtsgeldig zijn. De stembussen voor de gemeenteraadsverkiezingen en het referendum zijn niet op slot gedaan. Komende vrijdag wordt bepaald of de stemmen gebruikt worden.

Een inwoner van Overdinkel ontdekte de fout van het stembureau en legde het vast met een verborgen camera. "Ik had 's ochtends al mijn stem uitgebracht in het verzorgingshuis Tiekerhook", vertelt Eldor van Feggelen tegen RTV Oost. "Mijn echtgenote ging pas 's avonds stemmen en ontdekte dat er geen slot op de stembus zat. Daarop ben ik teruggegaan om het te filmen. Als bewijs." "

Klunzen.

Haha, dat is dom. Opnieuw dus.

Max

Administrator
Forumleiding
"GroenLinks erkent dat Amsterdammers het in de portemonnee gaan voelen als de partij na vanavond de grootste in Amsterdam is."
Veel succes Max!!! :p

Amsterdam wordt dus nog onbetaalbaarder voor de bewoners.

Heeft de VVD eerst 15-20k uit mijn portemonnee gerammeld en gaat nu GL doorpakken. Gezellig hoor. Moet ik zeggen dat hun groen agenda vermoedelijk wel prettig is voor mij als fietser en hardloper.

vakx2.0

Banned
Dat handje van Rutte naar aandeelhouders en de VS vindt ik minimaal net zo bedenkelijk.

Er staan nog geen cowboys stemadviezen te geven aan de deur van het stembureau.

Kun je van de Turken niet zeggen, helaas. Weer een paar gesnapt vandaag.

gevegt

Well-known member
Dat bestrijd ik toch niet. Ik 'denk' alleen dat ze straks allemaal hun eigen partijtjes willen. Uiteindelijk zijn de Denk fractieleiders ook zelf zo begonnen. Van mij kan het niet genoeg versplinteren. Lekker democratisch.

Daar hebben alle partijen last van. Ook dat is een zegen van de democratie.

gevegt

Well-known member
Er staan nog geen cowboys stemadviezen te geven aan de deur van het stembureau.

Kun je van de Turken niet zeggen, helaas. Weer een paar gesnapt vandaag.

Cowboys hebben zo'n beetje alle Indianen uitgemoord. Slecht voorbeeld derhalve.

erka

Well-known member
Hahahahaha, net als de vorige keer gaat het helaas direct mis met de techniek bij de uitslagen.

Bovenaan