Vergeet het maar. Juist de winst van DENK is hoopgevend. Eindelijk laten nu meer mensen zich in met de democratie ipv aan de zijlijn te staan.
Wat doet die kut van een Sylvana daar nou weer in beeld?????
Vergeet het maar. Juist de winst van DENK is hoopgevend. Eindelijk laten nu meer mensen zich in met de democratie ipv aan de zijlijn te staan.
Die komt zo meteen klagen over racisme.
Dat handje van Rutte naar aandeelhouders en de VS vindt ik minimaal net zo bedenkelijk.Mooi dat men zich inlaat met de democratie ja, alleen 'aan het handje van Erdogan' vind ik nou niet heel mooi...
Van de NOS-site:
"Stembussen Overdinkel niet op slot
Het is de vraag of de stemmen in Overdinkel wel rechtsgeldig zijn. De stembussen voor de gemeenteraadsverkiezingen en het referendum zijn niet op slot gedaan. Komende vrijdag wordt bepaald of de stemmen gebruikt worden.
Een inwoner van Overdinkel ontdekte de fout van het stembureau en legde het vast met een verborgen camera. "Ik had 's ochtends al mijn stem uitgebracht in het verzorgingshuis Tiekerhook", vertelt Eldor van Feggelen tegen RTV Oost. "Mijn echtgenote ging pas 's avonds stemmen en ontdekte dat er geen slot op de stembus zat. Daarop ben ik teruggegaan om het te filmen. Als bewijs." "
Klunzen.
Ik moest er hartelijk om lachen.Erger: over het 'dekolonaliseren van de openbare ruimte'.
Sinterklaas kunnen ze vergeten, die Amsterdamse kindjes.
Mag ik een teiltje.
Ook kwalijk ja (voor zover dat handje er nooit geweest is), maar wel met dit verschil dat de VS een democratie is...Dat handje van Rutte naar aandeelhouders en de VS vindt ik minimaal net zo bedenkelijk.
"GroenLinks erkent dat Amsterdammers het in de portemonnee gaan voelen als de partij na vanavond de grootste in Amsterdam is."
Veel succes Max!!!
Amsterdam wordt dus nog onbetaalbaarder voor de bewoners.
Dat handje van Rutte naar aandeelhouders en de VS vindt ik minimaal net zo bedenkelijk.
Dat bestrijd ik toch niet. Ik 'denk' alleen dat ze straks allemaal hun eigen partijtjes willen. Uiteindelijk zijn de Denk fractieleiders ook zelf zo begonnen. Van mij kan het niet genoeg versplinteren. Lekker democratisch.
"Amsterdam is het zat, dat verklaart die 2 zetels voor ons".....dat betekent dus dat 43 je niet steunen.
Er staan nog geen cowboys stemadviezen te geven aan de deur van het stembureau.
Kun je van de Turken niet zeggen, helaas. Weer een paar gesnapt vandaag.
Cowboys hebben zo'n beetje alle Indianen uitgemoord. Slecht voorbeeld derhalve.
Dat laatste is nog nooit bewezen.Niet de cowboys. De cavalerie.
En het Turkse leger de Armenen. Niks beter dus.