Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Steve is Feyenoorder en die heeft vorig jaar iig nog in de Bewegers topic gepost. Ik zal inderdaad SC Heerenveen maar even benaderen. Dank voor de tip heren.
 

Nik

Member
Ik lees op Facebook dat het Stadhuisplein tijdens de finale wordt omgetoverd tot een soort evenemententerrein waar op verschillende (tv-)schermen gekeken kan worden. Weet iemand of er vanuit Feyenoord iets geregeld gaat worden of dat dit het is? Feyenoord zelf, of sites als fr12 berichten nergens over namelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee. Ik blijf in het Amsterdamse. Ik heb geen zin om te overnachten in een parkeergarage van het politiebureau.
 

Lennard95

New member
Ik lees op Facebook dat het Stadhuisplein tijdens de finale wordt omgetoverd tot een soort evenemententerrein waar op verschillende (tv-)schermen gekeken kan worden. Weet iemand of er vanuit Feyenoord iets geregeld gaat worden of dat dit het is? Feyenoord zelf, of sites als fr12 berichten nergens over namelijk.

Komt van fans zelf, wordt ook afgezet met hek, eigen drank mag niet mee, Controle bij ingang etc.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heren, wie voelt er wat voor een Excelsior meeting als Excelsior play-offs moet spelen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Indien ik kan zeker. Eerste speelronde is met Pinksteren vermoed ik. Dan kan ik iig niet. Hopelijk speelt Excelsior geen playoffs.
 

fr-keff

Active member
Feyenoord is volgens de regionale Spaanse krant La Provincia in gesprek met UD Las Palmas over een vriendschappelijke wedstrijd. De Spaanse club zou in beeld zijn om als tegenstander te fungeren in de traditionele openingswedstrijd in De Kuip.

We hebben toch iemand hier met een 'liefde' voor deze club of ben ik nu in de war?
 
Bovenaan