Ga je mee naar het stadion?!

Reinoud

Well-known member
Vond de band nou ook weer niet zo goed Joszef. Die zanger was wel erg blij met zichzelf.

Jozsef

New member
Voor een coverbandje vond ik ze goed spelen. Muzikaal dan, de zanger was redelijk aanwezig ja. Maar dat waren wij ook, haha.

Laatst bewerkt:

Lennard95

New member
Procedure finale verkoop is ook bekend, heb je een Diamond/Gold of Silvercard met 74 punten heb je garantie de overige kaarthouders moeten loten.

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer, maar verwacht. Ik had gehoopt dat alle silvercardhouders met punten voorrang zouden hebben.

Ik heb mij aangemeld voor de loting. Hopelijk doet de man met de snor de loting.

Wel jammer dat het Primera systeem er niet meer is, daar had ik altijd succes mee.

Laatst bewerkt:

Lennard95

New member
Nachtje voor de primera pure nostalgie, mijn oom heeft dat nog gedaan voor de bekerfinale in 92 (?) ofzo groep gasten mee en een zooi drank.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik uiteraard uitgeloot. Zoals altijd met lotingen. Ik had mijn seizoenkaart over moeten schrijven op mijn jongste zus haar naam. Die wint er altijd mee. Dan maar kijken of ik alternatief nog een kaart kan regelen. Kutzooi! Met Primera 100% een kaart gehad. Vanwege dat Feyenoord haar ICT systemen niet op orde heeft dit gezeik. Het zal wel een voorteken zijn om er maar helemaal mee te kappen. Ik zat toch al te twijfelen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ken je geen KNVB scheidsrechter? Die kunnen toch aan 2 kaarten komen?

Nee, helaas.

Van de vijf van mijn groep zijn er drie ingeloot. Waaronder een die nog geen 20% van de wedstrijd gaat en een die wellicht aan 30% of misschien 40% komt. Kutzooi! De ICT reden blijkt wel uit het feit dat iedereen op een ander moment mag kopen. Net een amateurclub.

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon even flink je best doen Max. Hier even wat connecties aanboren of op je werk. Denken in oplossingen.

Max

Administrator
Forumleiding

Gewoon even flink je best doen Max. Hier even wat connecties aanboren of op je werk. Denken in oplossingen.

Welnee, nu zit ik in de fatale modus en heb ik ook geen zin om morgen te gaan. Op dit moment zit ik in de modus dat ik volgend jaar een jaartje oversla. Komen er wellicht morgen mensen die wel een finale kaart hebben en wel een reden hebben om vrolijk te doen. Enige puntje van zonlicht in nog drie waardeloze zaterdagpotjes en een waardeloze pot op zondagmiddag was de bekerfinale.

Jozsef

New member
Ik ga geeneens moeite doen. Gun het ook de vaste Kuipbezoekers. Mocht iemand toch van z'n kaart af willen om wat voor reden dan ook, hou ik me uiteraard aanbevolen.

Marinos

Well-known member
DVK lid SC Heerenveen is knvb scheidsrechter. Ik zou een balletje op gooien als ik jou Was max.

Bovenaan