Ga je mee naar het stadion?!

fr-keff

Active member
De senioren hebben de nodige ervaring en daarom voor ons bestwil besloten ze iets eerder de kuip te verlaten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, ik ben inmiddels thuis. Was een topdag, echt waar! Leuk om jullie allemaal (weer) te ontmoeten, jullie zijn allemaal topgasten! Heel relaxed sfeertje, geen gezeik. En geen moment stilte, ondanks dat we toch heel wat uurtjes met elkaar door hebben gebracht. Blijft altijd mooi om mee te maken. Ondanks de wedstrijd trouwens, want wat was het slecht. Maar daar kom ik zo in een ander topic wel even op terug.

Na de wedstrijd naar de Witte de With. Ziet Lennard ineens Jules Deelder staan! Dan moet er uiteraard even een foto geschoten worden, ondanks dat Jules daar eigenlijk weinig zin in had. Resultaat is een foto waar we helemaal stuk om zijn gegaan. Die kop van Jules, onbetaalbaar!

Sowieso volgend jaar weer, uiteraard. Maar als er nu leden van elders in het land denken, goh dat lijkt mij ook wel wat. Schroom je niet om het te organiseren. Echt onwijs leuk om zo een dagje met een stel gasten over voetbal te ouwehoeren, onder het genot van een drankje.

Heren die er bij waren, bedankt!

Nik

Member
Was zeker weer gezellig maar ik pleit er toch wel weer voor om zelf de voetbalschoenen aan te trekken ipv zo'n klote oefenpot waarbij de helft al halverwege naar de kroeg gaat ! :)

Nik

Member
Wil trouwens nog even gezegd hebben dat ik het erg tof vond dat PES5 en Lennart er waren. Zeker gezien de kilometers die PES heeft moeten maken voor een paar kneuzen en een kutwedstrijd, en Lennart die pas sinds kort op het forum zit ! Hoop dat jullie het ook geslaagd vonden.

inhethoekje

Active member
Zo, ik ben inmiddels thuis. Was een topdag, echt waar! Leuk om jullie allemaal (weer) te ontmoeten, jullie zijn allemaal topgasten! Heel relaxed sfeertje, geen gezeik. En geen moment stilte, ondanks dat we toch heel wat uurtjes met elkaar door hebben gebracht. Blijft altijd mooi om mee te maken. Ondanks de wedstrijd trouwens, want wat was het slecht. Maar daar kom ik zo in een ander topic wel even op terug.

Na de wedstrijd naar de Witte de With. Ziet Lennard ineens Jules Deelder staan! Dan moet er uiteraard even een foto geschoten worden, ondanks dat Jules daar eigenlijk weinig zin in had. Resultaat is een foto waar we helemaal stuk om zijn gegaan. Die kop van Jules, onbetaalbaar!

Sowieso volgend jaar weer, uiteraard. Maar als er nu leden van elders in het land denken, goh dat lijkt mij ook wel wat. Schroom je niet om het te organiseren. Echt onwijs leuk om zo een dagje met een stel gasten over voetbal te ouwehoeren, onder het genot van een drankje.

Heren die er bij waren, bedankt!

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Jozsef

New member
Ga je mee naar het stadion?!

Die Deelder photobomb was echt briljant. Tranen gelachen, en net weer, om het resultaat.
Wat hij daar deed als beroepschagrijn is mij een raadsel want de Witte de With was weer bomvol gezelligheid.
Verder wederom een topdag. Ondanks Feyenoord. Ik had er na drie kwartier hemeltergend slecht voetbal geen trek meer in om m'n dag nog verder te laten verzieken door een stelletje wannabee topvoetballers.
Dit wordt een heel zwaar seizoen, het was namelijk de eerste keer in bijna 40 jaar Kuipgang dat ik in de rust ben gevlucht. Toch een hele prestatie van deze heertjes.

JMD

Well-known member
Jullie zijn met een aantal na de rust de kroeg ingedoken?? Dan is dat dus die foto waar een aantal biertjes op staan met een telefoon in het midden. Keken jullie daar alsnog de wedstrijd op neem ik aan? Kon niet thuisbrengen wat er nou op dat beeld stond...

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtige dag gehad mannen! Het voetbal was niet om aan te gluren, maar dat is maar bijzaak. Lekker onder het genot van een biertje en in het zonnetje over voetbal en allerlei andere dingen lullen. Gewoon zoals het hoort! Wel een pokkenend terug in die trein zeg... Had er kramp van in m'n benen ;)

Ik zal eens kijken welke mogelijkheden er zijn voor een wedstrijdje hier in de buurt.

Fabian

Active member
Het was een fijne dag op de wedstrijd na. Ik stond te koken van woede op de tribune. Het leek helemaal nergens op.

Dus ook in de rust richting de Witte de Wit gegaan, drie mensen 'blij' gemaakt met ons kaartje en nog een lekker biertje daar gedronken. De rest sloot later aan voor een mooie en geestige afsluiting. Zuurpruim Deelder was meesterlijk. Met zijn 'jullie kenne de pestpleuris krijguh'.

Bij Trianon ook een prima middag gehad. Over alles en nog wat hebben in goed gezelschap onder het genot van een biertje. Niets te klagen.

Laatst bewerkt:

Lennard95

New member
Geweldige middag gehad gister en ook daarna in de witte de witstraat, Max bedankt voor de slaapplek :duim:

inhethoekje

Active member
Wederom een geslaagde dag ,maar daar ben ik eigenlijk nooit bang voor, de meetings zijn al jaren geslaagd.
Lekker met zijn allen geouwehoerd bij Trianon, even 45 minuten ellende aangekeken en toen snel richting de Witte de With waar het tenminste wel de moeite waard was om nog even van een dagje Rotterdam te genieten ipv na 90 minuten chagrijnig de trein in te stappen na een kansloze nederlaag..

De leuke dag overheerst, de ellende in de Kuip ben ik eigenlijk al weer vergeten.

Topdag mannen, bedankt.:duim:

Max

Administrator
Forumleiding
Was inderdaad weer een mooi dagje. Jammer van de wanvertoning in De Kuip.

Bovenaan