Ga je mee naar het stadion?!

inhethoekje

Active member
Wat is van de vaste stapgroep de bedoeling na afloop, ik kan blijven pitten bij mijn zus maar als het maar voor 1 uurtje langer is dan lig ik liever in mijn eigen nest.
 

Jozsef

New member
Na de wedstrijd met de tram naar de Witte de Withstraat. Ik pak daar de laatste metro naar Capelle. (rond 1 uur denk ik)
Wat de rest doet weet ik niet, dat zal sterk afhangen van 't OV. Jij zal toch ook weer de tram naar Zuid moeten pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik blijf zolang het gezellig is. Ik kom met nachtnet altijd thuis. Eventueel mogen er in het prachtige Amsterdam ook mensen blijven pitten. Voor de niet-Rotterdammers wellicht een optie.
 

Fabian

Active member
Ik gaat na de wedstrijd nog mee naar de Witte de With. In het uiterste pak ik een taxi naar huis. Voor een keertje kan dat wel.

Ik ben trouwens wel iets later zaterdag. Reken op mij tussen 1 uur en half 2.
 

fr-keff

Active member
Susa heeft definitief afgehaakt, mijn broer neemt het kaartje over. Wij zullen in de loop van de middag verschijnen.
 

gevegt

Well-known member
Heren ik haak af voor zaterdag ivm wat verplichtingen waar ik niet onderuit kan.

Fabian stuur me een pb met je rek nummer dan maak ik het het geld voor de kaart over.

Mijn toegangskaart stel ik beschikbaar aan Gevegt dat lijkt me een meer dan waardige vervanger.

Wat sympathiek, bedankt!
 
Bovenaan