Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Voor de heren seizoenkaarthouders die tegen Olympiakos tevens een kaartje voor Y hebben aangeschaft, via www.viagogo.nl kun je eenvoudig je seizoenkaart erop knallen. Zo haal je de kosten van je kaartje voor Y er weer uit. Alhoewel de reguliere kaarten op dit moment ook nog niet verkocht zijn.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Zou toch wel uitverkocht huis zijn of niet?

Het is weliswaar vakantieperiode, maar ze hoeven maar weinig kaarten te verkopen gezien de seizoenkaarthouders gratis naar binnen kunnen. Dus je zou verwachten dat het wel uitverkoopt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. Leuk zo'n pot tegen Southampton. Toch goed geregeld van Feyenoord in combinatie met de oefenwedstrijd daarna tegen Olympiakos.

Hoek al Trianon ge?nformeerd?
 

Nik

Member
Las dat het onzeker is of Clasie meespeelt aangezien zijn vrouw op het punt van bevallen staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vrouwlief van Clasie in het dichtstbijzijnde ziekenhuis bij De Kuip en een auto met draaiende motoren bij het Maasgebouw voor. Mochten de wee?n beginnen, dan stapt hij de auto in en is hij zo in het ziekenhuis.
 

Mario

Well-known member
Vrouwlief van Clasie in het dichtstbijzijnde ziekenhuis bij De Kuip en een auto met draaiende motoren bij het Maasgebouw voor. Mochten de wee?n beginnen, dan stapt hij de auto in en is hij zo in het ziekenhuis.

Maasstad dus ... voorheen zat het ziekenhuis pal naast de Kuip.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De wedstrijd Vitesse - Southampton is om 20:00 uur. Dat is een hele gunstige tijd!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Dat is een prima tijd. Ik zag vrije verkoop en niet duur. Zullen we gaan Jamel en wie heeft er nog meer zin? Even informeren bij de Vitesse sectie waar we het beste kunnen zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is een prima tijd. Ik zag vrije verkoop en niet duur. Zullen we gaan Jamel en wie heeft er nog meer zin? Even informeren bij de Vitesse sectie waar we het beste kunnen zitten.

Vrije verkoop ook nog. Die wedstrijd schreeuwt erom om te gaan. Dus ik ben voor!
 
Bovenaan