Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Nou, hij was toch minder sterk de laatste tijd? Ik dacht dat hij nogal wat blunders beging.

Die blunders heb ik niet gezien. Hij kan niet voetballen, dat was blijkbaar het probleem. Die nieuwe komt niet bij de lat, lijkt me ook wel handig voor een keeper.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind Koselev absoluut niet tot de mindere keepers van de Eredivisie horen, want keepen kan hij wel. Zet hem bij een club met een iets betere verdediging en die minder onder druk staat en volgens mij heb je er dan een prima doelman aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind Koselev absoluut niet tot de mindere keepers van de Eredivisie horen, want keepen kan hij wel. Zet hem bij een club met een iets betere verdediging en die minder onder druk staat en volgens mij heb je er dan een prima doelman aan.

Exact.
 

Joost

Well-known member
Dat zou ik wel mooi vinden. Die heeft het in Duitsland toch wel wat gepresteerd en ik ben benieuwd hoe hij het in Nederland zou doen.
 

ALenstra

Well-known member
Op zich een prima keuze. Maar ik vraag me af of hij zich wel op zijn plek voelt in Sittard als ik de verhalen van Kevin Hofland moet geloven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Omdat je zei dat je Hofland een trainer te vinden met een onsympathieke uitstraling en dan kom je als vervanger met Bommel aan... Die heeft een nog veel onsympathiekere uitstraling imo...


Onsympathiek is niet de reden dat hij is weggestuurd. Bakte er gewoon niks van en is daarnaast in mijn ogen een onsympathieke vent. Van Bommel is denk ik wel een goede trainer en dan wordt dat onsympathieke eerder geaccepteerd denk ik.
 

Janssen

Well-known member
Het zou typisch Fortuna zijn om ze vervolgens woensdag tegen Sparta stevig op de kloten te krijgen. Al heb ik Ultee qua managementvaardigheden wel wat hoger zitten dan Hofland inmiddels.
 
Bovenaan