Fortuna Sittard Nieuws

Batigoal

Well-known member
Is hij aanvallend ingesteld of eerder verdedigend?

Jaroslaw Jach wordt ook gehuurd, centrale verdediger van Crystal Palace. Hopelijk categorietje hoger dan Ninaj, Janssen en Angha.

Gezien Sambou verhuurd is, wordt de spoeling voorin wel heel dun. Erg matige bank op dit moment.

Aanvallend.

Fortuna heeft een lekker internationale verdediging zo.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk niet dat jullie daar rouwig om zijn?

Ikzelf vind het een nare vent met een heel onsympathieke uitstraling. Van Bommel en Van Marwijk dan maar?
 

Janssen

Well-known member
Hofland is echt een prima kerel maar ik heb het nooit echt een trainer gevonden. Ik vind het ook geen uithangbord voor een groep, niet heel sterk voor de camera etc. En heeft nou eenmaal de afgelopen 2 jaar eigenlijk niks meer gepresteerd.

Vraag is nu vooral wie de vervanger wordt. Men richt zich naar eigen zeggen op een Nederlander, daar moeten we dan maar op hopen.
 

Unregistere

Well-known member
Poll: De nieuwe trainer van Fortuna Sittard moet worden...
[*]Mark van Bommel
[*]Fuat Çapa
[*]Sjors Ultee
[*]Peter Boeve met assistent Henk Wisman
[*]Bayram Bektas
[*]Rick Adjei
[*]Robert Maaskant
[*]Bert van Marwijk
[*]Bülent Korkmaz
[*]Erwin Koeman
[*]Pepijn Lijnders
[*]Jos Luhukay
[*]Peter Hyballa
[*]Tayfun Korkut
[*]Gertjan Verbeek
[*]Michel Preud'homme
[*]Frans Körver
[*]Fuat en Suat Usta
[*]Jürgen Dirkx
[*]Ricardo Moniz
[*]François Gesthuizen
[*]Anton Janssen
[*]iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Batigoal

Well-known member
Bijltjesweek in de Eredivisie!

Overigens wel zuur van die Limburgers om hem eruit te gooien op de 11e van de 11e.
 

Makanaky

Well-known member
Dat wordt toch niks met Fortuna dit jaar. Zelden zo'n troosteloze selectie gezien. Emmen mag dankbaar zijn voor Fortuna, ADO, Sparta en RKC want daar is ook niet heel veel meer van over. Onderin een tombola.
 

Janssen

Well-known member
Dat wordt toch niks met Fortuna dit jaar. Zelden zo'n troosteloze selectie gezien. Emmen mag dankbaar zijn voor Fortuna, ADO, Sparta en RKC want daar is ook niet heel veel meer van over. Onderin een tombola.

Ze hebben 6 clubs uit de huidige top 8 gehad dus dat vind ik wel heel voorbarig. Dan zou je kunnen stellen dat Hofland ontslaan ook voorbarig is, maar het punt is nou net dat hij er niet het maximale uithaalde en rare dingen deed.

Neem nou die keeperswissel de afgelopen week, dat was wel een hele makkelijke move van een trainer in het nauw. En dat laat dat nieuwe keepertje ook nog twee houdbare ballen door tegen Zwolle.
 
Bovenaan