Fortuna Sittard Nieuws

fortuna1987

Well-known member
De naam de Koning is al gevallen in het Sittardse, na een eerste niet succesvolle periode lijkt hij me nu meer dan welkom.
 

inhethoekje

Active member
Zag van Vossen 2 weken terug bij Kees aan tafel, toen dacht ik al, ''je zou als speler maar elke dag met deze vermoeiende man moeten werken''.
Elk woord kwam tergend langzaam uit zijn mond en wat hij zei waren wel zulke open deuren dat Kees nu nog bezig is om die weer allemaal dicht te krijgen.

O ja, bij ons vond ik het al een eikel met zijn armgebaren richting publiek.
 

Janssen

Well-known member
Zag van Vossen 2 weken terug bij Kees aan tafel, toen dacht ik al, ''je zou als speler maar elke dag met deze vermoeiende man moeten werken''.
Elk woord kwam tergend langzaam uit zijn mond en wat hij zei waren wel zulke open deuren dat Kees nu nog bezig is om die weer allemaal dicht te krijgen.

O ja, bij ons vond ik het al een eikel met zijn armgebaren richting publiek.

In de rust staat hij buiten het stadion te roken, tactische besprekingen vooraf en tijdens de wedstrijd ?n de invulling van de trainjngen liet-ie aan de spelers zelf over onder het mom van vrijheid geven.

Dan ben je gewoon een luie flikker zonder visie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Normaal gesproken probeert een trainer in een programma als Kees aan Tafel zichzelf te verkopen ten behoeve van zijn carri?re als trainer. Het omgekeerde was waar. Man man man wat kun je levensmoe worden van die man als je daar dag in dag uit mee moet werken. Een wonder dat er geen speler uit het leven is gestapt.
 

inhethoekje

Active member
In de rust staat hij buiten het stadion te roken, tactische besprekingen vooraf en tijdens de wedstrijd ?n de invulling van de trainjngen liet-ie aan de spelers zelf over onder het mom van vrijheid geven.

Dan ben je gewoon een luie flikker zonder visie.

Zeker, maar het bestuur dus ook als die dit 1,5 jaar heeft toegestaan.
 

Unregistere

Well-known member
En toch, ondanks alles, zijn diverse spelers die hem als assistent-trainer hebben meegemaakt altijd erg lovend over hem. Roemen zijn voetbalvisie. Kennelijk is dat een rol die hem beter ligt.

Misschien is Langerak een optie?
 

Joost

Well-known member
Bij EVV zit er eentje met genoeg tactisch vernuft. Daar hebben we nu wel ff behoefte aan.

Gaat niet.

Een rol als assistent-trainer wil Beckers dus bes t vervullen, maar blijft hij niet liever hoofdtrainer? Wellicht bij een BVO? “Ik heb helaas niet de papieren om als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij een profclub, maar die ambitie heb ik absoluut. Ik wil graag het diploma Coach Betaald Voetbal halen. Voor nu is dat echter niet re?el. De opleiding kost 20 duizend euro en daar komen nog buitenlandse stages bovenop, die je zelf moet betalen. Bovendien is dit niet te combineren met het trainerschap bij EVV. De enige mogelijkheid zou zijn als een club dit wil financieren, maar dan moet die kans zich wel voordoen.” Een andere optie is om deze opleiding in Belgi? te volgen. Het zou voor Beckers de ideale oplossing zijn, geeft hij aan. Het probleem is dat de KNVB hier niet aan wil meewerken. “In Belgi? kost de opleiding maar 6 duizend euro, voor hetzelfde papiertje. Ik kreeg echter van de KNVB geen toestemming om in Belgi? mijn diploma te halen, anders wist ik het wel, dan zou ik volgende week beginnen.” [\quote]
 

Janssen

Well-known member
Robert H?sken ‏@roberthusken
Huub Stevens aan de telefoon: "Fortuna Sittard mag me zeker bellen, maar of mijn familie dat nog leuk gaat vinden is een tweede." #sittard
 

ALenstra

Well-known member
Goede vraag. Na zijn ervaringen met PSV hekelde hij de mentaliteit van Nederlandse voetballers en stelde hij dat hij niet meer in Nederland wilde werken. Ik denk dat hij te veeleisend is om in de Jupiler League te werken.
 
Bovenaan