Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Fortuna Sittard Nieuws

Wie houden jullie over?

Doorlopende contracten: Koselev, Dammers, Ninaj, Diemers, Semedo, Pinto, Essers, Ciranni, Dianessy en Jug.

In onderhandeling: Smeets en naar het schijnt ook Rodriguez maar van dat laatste verwacht ik niet veel.

Er moeten dus een stuk of 10 spelers bij maar dat was afgelopen zomer ook zo. Wordt weer interessant dus.
 

Bernardo

Well-known member
Diemers zal nog wel verkocht worden. Kan makkelijk destap naar de subtop maken. Wat heeft die zich ontwikkeld zeg, niet verwacht toen hij bij Cambuur vertrok
 

Janssen

Well-known member
Diemers zal nog wel verkocht worden. Kan makkelijk destap naar de subtop maken. Wat heeft die zich ontwikkeld zeg, niet verwacht toen hij bij Cambuur vertrok

Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Zeker een goede voetballer en na Lamprou beste bij Fortuna, maar zijn rendement is veel te laag. 7 goals waarvan 4 pingels is natuurlijk vrij karig voor de aanvallende middenvelder van een club die 50 goals scoort.

Hij was vanaf het begin alleen maar bezig met zijn volgende stap dus wat mij betreft krijgt hij die.
 

Janssen

Well-known member
Ja vreselijk man, dit is toch wel zo?n beetje de kutste ziekte die je krijgen kunt. Maar wat heeft die gast gevochten zeg.
 

Pascallovic

Well-known member
Toch gewoon de stroman van Kevin Hofland? Het enige wat je daarvoor nodig hebt is een geldig papiertje. Dat heeft deze man schijnbaar.
 
Bovenaan