Pascallovic
Well-known member
Met een garantstelling van de gemeente Enschede van 32 miljoen op zak hebben ze inderdaad geen liquiditeitsprobleem. Dat noem ik geen verdienste.Voor zover ik weet heeft Twente momenteel geen liquiditeitsproblemen.
Met een garantstelling van de gemeente Enschede van 32 miljoen op zak hebben ze inderdaad geen liquiditeitsprobleem. Dat noem ik geen verdienste.Voor zover ik weet heeft Twente momenteel geen liquiditeitsproblemen.
Clubs als Real en Barca hebben honderden miljoenen schuld.Schuld t.o.v. schuld? Ik heb het niet over de transferpraktijken bij Twente.
Clubs als Real en Barca hebben honderden miljoenen schuld.
Voor het principe maakt dat verder niet uit. Zolang je aan de lopende betalingsverplichtingen kunt voldoen is er niet zo gek veel aan de hand.Die vallen niet onder de KNVB.
Met een garantstelling van de gemeente Enschede van 32 miljoen op zak hebben ze inderdaad geen liquiditeitsprobleem. Dat noem ik geen verdienste.
OPERATIE VOLLE BAK
Als supporters tonen we met het ophalen van € 50.000 aan dat wij controle willen krijgen over ONZE trots, ONZE club, ONZE kleuren. Samen met het bedrijfsleven gaan wij de komende week ALLES uit de kast halen om de aandelen af te nemen en in de toekomst grip te krijgen op de besturing van ONZE club!
Om aan te tonen dat er draagvlak is voor Fortuna Sittard reken we vrijdag op een volle bak, thuis tegen Oss. Sleep je partner mee, laat de kids een avond lang opblijven, beloof je buurman een hamburger. Tag iedereen die je kent in dit bericht, zelfs je schoonmoeder. KOM NAAR HET STADION!
De entreeprijs voor Noord en Oost is verlaagd naar € 5 om de laatste drempel weg te nemen. Wij zorgen voor een VOLLE BAK, Ben van Dael zorgt voor oorlog op het veld.
Kan het de laatste wedstrijd zijn van ONZE club? Die vraag willen en gaan we niet beantwoorden. Wij geven niet op.
Wees erbij! Samen Nao Veure!
Dat wijst onderzoek van De Telegraaf uit.
Die gast was 30 en heeft zich eenmalig "vergrepen" aan een meisje van 17. Dan ben je dus voor de rest van je leven een pedofiel.
En nee ik praat niks goed.