Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Ach we zien het wel weer. Morgen gewoon naar Breda met meer dan 200 man alsof er niets aan de hand is.
 

zwammy

Well-known member
Wij hebben geen BC's.

Mooi dat Breda niet meegaat in het gejank van de Sittardse burgemeester toendertijd. Veel plezier morgen.
 

Joost

Well-known member
OPERATIE VOLLE BAK

Als supporters tonen we met het ophalen van € 50.000 aan dat wij controle willen krijgen over ONZE trots, ONZE club, ONZE kleuren. Samen met het bedrijfsleven gaan wij de komende week ALLES uit de kast halen om de aandelen af te nemen en in de toekomst grip te krijgen op de besturing van ONZE club!

Om aan te tonen dat er draagvlak is voor Fortuna Sittard reken we vrijdag op een volle bak, thuis tegen Oss. Sleep je partner mee, laat de kids een avond lang opblijven, beloof je buurman een hamburger. Tag iedereen die je kent in dit bericht, zelfs je schoonmoeder. KOM NAAR HET STADION!

De entreeprijs voor Noord en Oost is verlaagd naar € 5 om de laatste drempel weg te nemen. Wij zorgen voor een VOLLE BAK, Ben van Dael zorgt voor oorlog op het veld.

Kan het de laatste wedstrijd zijn van ONZE club? Die vraag willen en gaan we niet beantwoorden. Wij geven niet op.

Wees erbij! Samen Nao Veure!

Daarnaast heet Fortuna een aandelenpakket uitgebracht.
Het wordt heel spannend of de club het gaat halen. 10 jaar geleden had ik zonder pardon gezegd dat ze het begrotingstekort op deze manier makkelijk weg hadden gewerkt, in de huidige situatie weet ik het niet.
 

Janssen

Well-known member
Het zal wel weer lukken en dan zit je over een jaar toch weer in hetzelfde schuitje. Op de lange termijn volkomen kansloos.
 

zwammy

Well-known member
Veroordeeld en straf uitgezeten. Tsja, het is niet zo dat hij een kinderopvang gaat leiden.
 

Janssen

Well-known member
Die gast was 30 en heeft zich eenmalig "vergrepen" aan een meisje van 17. Dan ben je dus voor de rest van je leven een pedofiel.

En nee ik praat niks goed.
 

Joost

Well-known member
Die gast was 30 en heeft zich eenmalig "vergrepen" aan een meisje van 17. Dan ben je dus voor de rest van je leven een pedofiel.

En nee ik praat niks goed.

En dan heeft Maurice K ook nog 1400 euro op zijn priv? rekening ontvangen voor de crowdfunding actie.
De schavuit.
 
Bovenaan