Ja het uitbreiden van het geheugen, maar dat werkt dus niet. Of ja, een paar keer lukte het, maar toen kreeg ik weer de melding dat ik de cd-rom moest plaatsen.
Heb je eens op het CM0102 forum gekeken?
Ja het uitbreiden van het geheugen, maar dat werkt dus niet. Of ja, een paar keer lukte het, maar toen kreeg ik weer de melding dat ik de cd-rom moest plaatsen.
Ik heb hem gister ook weer gedownload en ge?nstalleerd. Een tijdje gespeeld zonder problemen. Vandaag wilde ik weer verder gaan, maar kreeg ik de melding dat ik te weinig geheugen had. Van alles geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde melding.
Wat voor tacktiek gebruik je Lennard
Als je googlet op "cm 01 02 memory not enough Windows 7" en het bovenste resultaat aanklikt kom je op het forum van champman.co.uk. In de 4de post staat een link naar een tutorial voor het installeren van "Microsoft Application Compatibility Toolkit." Tutorial volgen en het probleem is opgelost.Mmm oke, wat houd dat precies in?
Het probleem over dat virtuele geheugen komt bij mij ook nog wel terug, maar dat is alleen als ik Internet of Spotify o.i.d. open heb staan. Misschien dat jij hier ook last van had?
Op de juiste wijze ge?nstalleerd zoals in de link aangegeven? En start je het spel vanuit de gedownloade virtuele schijf?
Ik start hem altijd met de toepassing cm0102.