Flora en Fauna

Jozsef

New member
Langs MTB track Leersum huist (wederom) een buizerd die bikers aanvalt. Diversen zijn afgelopen week met een harde klap op de helm verrast.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Werd vanmorgen wakker, hele keuken vol met mieren; in de keukenkastjes, op de grond, zelfs in de vaatwasser. Iemand enig idee wat te doen tegen deze beestjes?
 

Wigboldus

Well-known member
Ik stond vanmorgen op de archermerberg, onderdeel van de lemeleberg. Ik blijf het de mooiste plek van Nederland vinden. Je kunt er zo ver kijken, 360 graden. Zeker met dit weer waarbij je wolken ziet ontstaan.
 

Wigboldus

Well-known member
Mensen wel eens herten gespot tijdens de bronstijd? Ik heb de afgelopen tijd 2 keer op pad geweest met de camera. Niet echt super foto's gemaakt, maar wel heel wat herten gespot in de "vrije" natuur. Dat is toch best leuk voor een keertje. Een machtig geluid maken die beesten. Daarnaast ook nog zwijnen en vossen gezien. De Puma ontbrak helaas.
 

erka

Well-known member
Ik stond vanmorgen op de archermerberg, onderdeel van de lemeleberg. Ik blijf het de mooiste plek van Nederland vinden. Je kunt er zo ver kijken, 360 graden. Zeker met dit weer waarbij je wolken ziet ontstaan.

Klopt, is hele mooie plek. Ook omdat het de eerste bult is die je tegenkomt vanuit het noorden. Je kunt de Lemelerberg ook altijd van ver zien liggen. Ben er ook eens overheen gereden maar dat is dan weer zo gepiept. Dat dan weer wel. Om te fietsen is de Holterberg veel mooier, Holterbergweg en dan het uitzicht bij Noetselerberg mag er ook zijn.
 

Jozsef

New member
Flora en Fauna

Ik heb daar gereden (mtb-tracks) en 't is inderdaad een prachtig gebied. Maar laten we wel wezen, omgeving Posbank is vele malen mooier.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik heb daar gereden (mtb-tracks) en 't is inderdaad een prachtig gebied. Maar laten we wel wezen, omgeving Posbank is vele malen mooier.

Ik vind dat dus erg meevallen. De Posbank is mooi, prachtig en rondom veel meer natuur dan de Lemeleberg, maar ik vind de Lemeleberg een stuk unieker. Het uitzicht is er ook mooier naar mijn mening. Om de fietsen snap ik dat de Posbank een mooier gebied is. Ook om een hele dag lopend rond te trekken.
 

erka

Well-known member
We hebben weer een wolf in Nederland. Dit keer schijnt ie in Twente rond te lopen. En het is Joop niet, trouwens.
 
Bovenaan