Eef de Kip
Well-known member
Oei, dat wordt weer lenen bij de bank.
Als je een 1e, een jong Team, een A1, een A2 en een B1 hebt dan heb je minimaal 5x 18 spelers nodig lijkt me of staat niet elke jeugdspeler vanaf z'n 16e onder contract?Dan moet je met 50 contractspelers toch wel uikomen?
Als je een 1e, een jong Team, een A1, een A2 en een B1 hebt dan heb je minimaal 5x 18 spelers nodig lijkt me of staat niet elke jeugdspeler vanaf z'n 16e onder contract?
ENSCHEDE - FC Twente, Roda JC, NEC en PEC Zwolle en verkeren in de financi?le gevarenzone. Dat meldt de KNVB. De vier Eredivisieclubs zijn door de licentiecommissie van de voetbalbond ingedeeld in Categorie 1 op basis van de begrotingscijfers van dit seizoen. Ook FC Den Bosch, RKC Waalwijk en VVV-Venlo zitten in de laagste KNVB-categorie.
Categorie 2: ADO Den Haag, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Excelsior, Fortuna Sittard, De Graafschap, Helmond Sport, MVV Maastricht, NAC Breda, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, Vitesse, FC Volendam, Willem II.
Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, SC Cambuur, Feyenoord, FC Groningen, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo, FC Oss, PSV en Telstar.
PEC Zwolle toch ook wel vaak in categorie 1, dat zou toch ook een keer mis moeten gaan.
PEC Zwolle heeft toch behoorlijk forse salarissen betaald?
Ik kan mij niet voorstellen dat Brama voor 100K niks komt toevoegen. Die zal wel flink wat meer vragen.Ik dacht dat het maximale salaris bij Zwolle rond de 100K lag.
Misschien dat Necid een uitzondering was ?
Tijd voor 16 teams en playoffs!