Finale [19 juli] (Spanje - Argentinië)

JMD

Well-known member
Messi zal binnenkort toch echt stoppen, zeker bij Argentinië, wa5 blijft er dan over bij Argentinië? Dan is het gewoon een middelmatig team

JMD

Well-known member
Fijn dat het de Argentijnen niet zijn geworden. Verder een WK om snel te vergeten wat mij betreft.
Juist niet, meeste goals per duel in 68 jaar, veel leuke duels, veel nieuwe ploegen die opvielen, topspelers die op de afspraak waren (Messi, Kane, bellingham, mbappe, haaland, …)

JMD

Well-known member
Toch nog iets van een vreugdig einde dit WK. Toernooi met een hele nare nasmaak bij mij.
Want? Omdat het in de VS is? Sorry, maar we hebben WK’s in Qatar en Rusland gehad en krijgen over 8 jaar het wk in Saudi Arabië. Da5 lijken me toch echt wel ergere plekken om te spelen dan de VS. En verder blijkt elke keer weer dat he5 de sportfan geen moer uitmaakt waar een toernooi is. We hebben spelen gehouden in China en die zullen ook nog wel eens in Qatar belanden, en vrijwel elke topsport heeft topevenementen in landen waar ze het niet zo nauw nemen met mensenrechten enz…

Van binnen zie je niet waar he5 toernooi is (oké, bij deze finale wel door de halftimeshow), maar als ik bv de Afrika cup finale keek, dat stadion in Marokko had ook zo in Spanje, Italië, Engeland of VS kunnen staan..,

Bovenaan