Susaa
Well-known member
Dragan Stojkovic!
Zeker, de huidige bondscoach van Servie.
Piksi...
Dragan Stojkovic!
Gefeliciteerd! Maar laatste keer dat Partizan kampioen werd is alweer wat jaartjes geleden. Het Rode Ster van Gazprom is de grote club tegenwoordig.Zal jou, als liefhebber van het Balkanvoetbal, toch ook wel een beetje verdriet doen om de beste ploeg uit Servië zo te zien ploeteren.
Thanks! Ik bedoelde de beste ploeg van dit moment. Partizan staat bovenaan in de Superliga. Al is het verschil slechts twee punten met Rode Ster, en won Rode Ster vorige week de derby.Gefeliciteerd! Maar laatste keer dat Partizan kampioen werd is alweer wat jaartjes geleden. Het Rode Ster van Gazprom is de grote club tegenwoordig.
Klopt! Jullie ook gefeliciteerd!3-1 geworden uiteindelijk. Netjes gedaan van Feyenoord. Ook kwartfinale. Volgens mij voor Feyenoord voor het eerst sinds 2002.
Jazeker!Mogen PSV en Feyenoord tegen elkaar loten?
Goed plan. Maar dan nu wel wij in de 90e minuut winnen.Zullen we elkaar anders gewoon treffen in de finale? Lijkt me mooi!
Het begon zo mooi, maar je hebt het nu verpest. Deal = off.Goed plan. Maar dan nu wel wij in de 90e minuut winnen.