Feyenoord in Europa

Batigoal

Well-known member
Zal jou, als liefhebber van het Balkanvoetbal, toch ook wel een beetje verdriet doen om de beste ploeg uit Servië zo te zien ploeteren.
Gefeliciteerd! Maar laatste keer dat Partizan kampioen werd is alweer wat jaartjes geleden. Het Rode Ster van Gazprom is de grote club tegenwoordig.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd! Maar laatste keer dat Partizan kampioen werd is alweer wat jaartjes geleden. Het Rode Ster van Gazprom is de grote club tegenwoordig.
Thanks! Ik bedoelde de beste ploeg van dit moment. Partizan staat bovenaan in de Superliga. Al is het verschil slechts twee punten met Rode Ster, en won Rode Ster vorige week de derby.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zuivere goal van Dessers afgekeurd vanwege vermeend buitenspel. Verder is het een gezapige pot en dat is op zich oké in deze omstandigheden.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mooi zijn. Dan kan Kleijn wellicht nog zijn debuut maken en Sem Valk wellicht nog wat minuten.

JMD

Well-known member
3-1 geworden uiteindelijk. Netjes gedaan van Feyenoord. Ook kwartfinale. Volgens mij voor Feyenoord voor het eerst sinds 2002.

Jamel

Administrator
Forumleiding
3-1 geworden uiteindelijk. Netjes gedaan van Feyenoord. Ook kwartfinale. Volgens mij voor Feyenoord voor het eerst sinds 2002.
Klopt! Jullie ook gefeliciteerd! :)

Zullen we elkaar anders gewoon treffen in de finale? Lijkt me mooi!

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
De 8 overgebleven ploegen:
PSV, Feyenoord, Bodo, AS Roma, Leicester, Marseille, PAOK en Slavia Praag

Bovenaan